אפל שיחררה גרסה חדשה של Boot Camp, המאפשרת להתקין את חלונות 7 על מקינטוש

הגרסה, המכונה 3.1, מאפשרת למשתמשי מקינטוש להתקין במחשבם את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט במהדורות 32 ו-64 ביט ● במקביל, שחררה אפל את עדכון האבטחה הראשון שלה ל-2010

אפל (Apple) שחררה אתמול (ג'), גרסה חדשה לתוכנת Boot Camp. הגרסה החדשה, המכונה 3.1, מאפשרת למשתמשי מקינטוש להתקין במחשבם את חלונות 7 (Windows 7) במהדורות 32 ו-64 ביט.

Boot Camp 3.1 מציעה עדכונים עבור נושאי חומרה שונים, כגון תמיכה במקלדת האלחוטית של אפל ובעכבר החדש אותו השיקה החברה לאחרונה, ואשר מכונה Magic Mouse. כמו כן, התווסף עדכון שגורם לכיבוי נורית האודיו האדומה של יציאת הקול במחשבים הניידים של אפל, בעת שהם אינם נמצאים בשימוש. עם זאת, לפני שמתקינים את חלונות 7, העדכון לגרסה החדשה של Boot Camp דורש שבמחשב תהיה מותקנת חלונות XP או חלונות ויסטה (Vista), שכבר שודרגה עם חבילת השירות השנייה. כמו כן, אפל החלה לספק תוכנת עזר לשדרוג, בה חייבים להשתמש אלו שמתכוונים לשדרג את גרסת חלונות המותקנת במחשבם מוויסטה ל-7.

במקביל, שחררה אפל את עדכון האבטחה הראשון שלה ל-2010. העדכון, שמספרו 2010-001, מומלץ לכל משתמשי MAC OS X, והוא מטפל בכמה חורי אבטחה. הוא זמין למשתמשי OS X 10.6 וכן למשתמשי OS X 10.5 בגרסאות שרת ולקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים