גרהאם פייג', סגן נשיא Open Text: "הצורך בפתרונות ECM יגדל בשנים הקרובות"

"כבר היום, שוויו של שוק ה-ECM עומד על כשישה עד שבעה מיליארד דולרים", העריך פייג' בכנס לניהול מידע ארגוני שהופק על ידי טופ סולושנס ● לדבריו, "בארגון טיפוסי, 90% מהמידע איננו מובנה, ועשרת האחוזים הנוספים מנוהלים על ידי בסיסי נתונים כגון אלו של אורקל ומיקרוסופט. התפקיד שלנו הוא לסייע בניהול המידע הלא מובנה, ובדרך גם לחסוך כסף ללקוחותינו"

"הצורך בפתרונות ECM יגדל בשנים הקרובות, ובעקבותיו יצמח במהירות גם השוק בתחום זה, ששוויו עומד כבר היום על כשישה עד שבעה מיליארד דולרים", כך אמר גרהאם פייג', סגן נשיא Open Text, האחראי על מכירות החברה באזורי רוסיה, מרכז ומזרח אירופה ואפריקה. פייג' נשא דברים בכנס לניהול מידע ארגוני שהופק על ידי טופ סולושנס.

Open Text, שמרכזה בקנדה, היא חברת תוכנה בעלת הכנסות שנתיות של כמיליארד דולרים, והיא מחזיקה בכ-18% משוק ה-ECM. מתחרותיה הגדולות הן יבמ (IBM), המחזיקה ב-22% מהשוק, ו-EMC, החולשת על כ-14% ממנו. בניגוד לשתי החברות האחרות, Open Text עוסקת אך ורק בתחום ה-ECM, ולא במגוון רחב של תחומים. לדברי פייג', מדיניות זו מאפשרת לה להתמקד בהיצע פתרונות מקיף יותר.

"בארגון טיפוסי, 90% מהמידע איננו מובנה, ועשרת האחוזים הנוספים מנוהלים על ידי בסיסי נתונים כגון אלו של אורקל (Oracle) ומיקרוסופט (Microsoft). התפקיד שלנו הוא לסייע לארגונים לנהל את המידע הלא מובנה, ובדרך גם לחסוך כסף, לייעל את תפעול החברות ולאפשר להן לשמר את התוכן הנדרש על פי החוק", אמר פייג'. "יש לנו פתרונות החל מלכידת המידע, דרך ניהולו ואחסונו, ועד לפתרונות ניהול מסמכים, זרימת עבודה (Workflow) ופרסום המידע ברשת".

על פי פייג', התחום הראשון שיניע את הביקוש לניהול מידע ארגוני הוא הרשתות החברתיות. "בני העשרה של היום הם העובדים של עוד עשר שנים, והם גדלים על יישומים כמו פייסבוק (Facebook) ומייספייס (Myspace). כיום, ארגון מאבד למעשה את הקניין הרוחני שלו כאשר עובדים מעלים מידע לדפים שלהם בפייסבוק, ולעיתים מדובר במידע רגיש שעלול גרום לבעיה חוקית לחברה. הפתרון של שלנו לתחום הרשתות החברתיות מאפשר לארגונים לבנות רשתות חברתיות פנימיות, ולנהל את המידע המועלה אליהן – כולל אפשרות אמיתית למחוק אותו. באשר לתכנים של הארגון ברשתות החברתיות הפתוחות, מאפשר הפתרון להעלות רק מעין קישור לתוכן, כאשר התוכן האמיתי נשאר במחשבי הארגון, ויכול לעבור שינוי או להימחק, ואז הוא גם יימחק מכל הרשתות החברתיות".

"תחום חשוב נוסף הוא הגידול בנפחי הקבצים – בעיקר סרטי וידאו ושאר אמצעי מדיה עשירה. כדי לטפל ביותר תוכן, הארגונים רוכשים עוד ועוד מערכות איחסון. לפיכך, כדאי להם להשתמש במערכת שמאפשרת לקבוע אלו קבצים צריכים להישאר ואלו לא, ולמנוע כפילויות של קבצים המופצים באמצעות הדואר האלקטרוני".

איך אתם רואים את השוק הישראלי?
" ישראל ידועה כמאמצת מוקדמת של טכנולוגיות חדשות, ולכן השוק בה זקוק לפתרונות ניהול תוכן לסביבות המתקדמות הללו. בשוק הישראלי, האסטרטגיה שלנו היא לעבוד עם שותפים מקומיים ולספק שירות באמצעות עובדים מקומיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים