גילון תרכוש את סינרג'י תמורת 12 מיליון שקלים

במסגרת העסקה, תרכוש גילון 76% מסינרג'י, וזו תשמש כחברה בת של גילון ● מטרת המהלך היא להרחיב את שירותי החברה בתחום ניהול הלקוח - תחום שבו מתמחה סינרג'י ● החברה הנרכשת מונה 40 עובדים, ולדברי גל רימון, מנכ"ל גילון ישראל, לא רק שהם לא יפטורו, אלא שהחברה מגייסת בימים אלה עובדים נוספים

קבוצת גילון Business Insight, העוסקת בייעוץ ויישום מערכות בינה עסקית, רכשה את סינרג'י (Synergy) – חברה המתמחה בניהול לקוח על בסיס מידע. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ב-12 מיליון שקלים.

במסגרת העסקה, תרכוש גילון 76% מסינרג'י, והמייסדים – רן שאול, גל הלפרין ואלעד בהט – ימשיכו להחזיק ביתרת מניות החברה ולנהלה. מותג סינרג'י יישמר, והיא תפעל כחברה בת בגילון. 40 עובדי החברה לא יפוטרו, ולאחר המיזוג בין השתיים תמנה גילון 300 עובדים.

מגילון נמסר, כי מטרת המהלך היא להרחיב את שירותי החברה בתחום ניהול הלקוח – תחום הנמצא בצמיחה מואצת בשוק בכלל ובגילון בפרט. בשל הרכישה, תספק גילון ללקוחותיה גם שירותי ייעוץ, שיאפשרו לה להציע ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה בתחום ניהול הלקוח.

עסקה זו באה לאחר שגילון רכשה לאחרונה את חברת אמפליו, המתמחה בשירותי בינה עסקית בסביבת יישומי סאפ. גילון מצויה בבעלות D-Partners, קרן ההשקעות הפרטית של Viola Partners.

סינרג'י קמה לפני שש שנים, והיא חברה המספקת פתרונות עסקיים בעלי השלכות כלכליות לארגונים בארץ. החברה עובדת מול סמנכ"לי שיווק-שירות בארגונים, ומטרתה לסייע להם להגיע למצב של שימור לקוחות, להרחיב את פעילותם ולבסס את העבודה של הארגון מול הלקוחות בעולם מרובה ערוצים (טלפון, אינטרנט ושירות פנים מול פנים). יש לחברה גם סניפים באנגליה ובפולין. על לקוחותיה נמנים בנקים, חברות ביטוח ואשראי, קבוצת פוקס, קסטרו, אל על, דלק, בזק, סלקום, משטרת ישראל ושירותי בריאות כללית. בעולם מייעצת החברה, בין השאר, ל-TEB Bank מקבוצת טי-מובייל (T-mobile) ול-וודאפון (Vodafone).

גל רימון, מנכ"ל גילון ישראל, אמר לאנשים ומחשבים, כי "אנו צופים את הכפלת הפעילות שלנו בתחום תוך שנים ספורות, בשל הרכישה והסינרגיה בין שתי הפעילויות של החברות. הליבה העסקית של גילון היא BI. מסביב לפעילות זו הקמנו בשנים האחרונות התמחויות ספציפיות, דוגמת ניהול סיכונים פיננסיים, ניהול פיננסי מתקדם, ויישומי שיווק. ברכישה הזו אנו ממשיכים במגמת ההרחבה שלנו, של חיבור בין ההתמחות העיקרית שלנו, BI, לבין שדות נוספים בעולם ה-CRM האנליטי". רימון הוסיף, כי לא רק שאין בכוונתם לפטר מי מעובדי סינרג'י, אלא שהחברה אף מצויה בימים אלה בתהליכי גיוס של עובדים נוספים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דן

    כל הכבוד גל - אתם הולכים לכיוון הנכון

אירועים קרובים