הרשויות בארצות הברית יפתחו בחקירת התלונות נגד TripAdvisor

ה-FTC צפויה לחקור האם אתר התיירות מחק ביקורות על מלונות במקסיקו, שכללו תיאורים של מעשי אונס, ניצול מיני או רמייה שלכאורה בוצעו בהם

צנזר? TripAdvisor

ועדת הסחר הפדרלית של ארצות הברית, ה-FTC, עתידה להתחיל בחקירת התנהלותו של אתר TripAdvisor, לאחר שהוא צנזר, לכאורה, דיווחי משתמשים על אונס, ניצול מיני ורמייה.

הוועדה יכולה לנקוט בצעדי ענישה נגד חברת התיירות, שפועלת ממסצ'וסטס, אם יתברר שהטענות שלפיהן היא מחקה מהאתר ביקורות על בתי מלון שהכילו את ההאשמות – נכונות.

הפרשיה החלה כשכמה אנשים סיפרו לשבועון Milwaukee Journal Sentinel שהותקפו מינית על ידי עובדים במלונות מקסיקניים ושביקורות שהעלו ל-TripAdvisor, ושבהן כתבו על הפשעים בכדי להזהיר תיירים אחרים, הוסרו מהאתר.

המספר המדויק של ההודעות שהחברה לכאורה מחקה אינו ידוע, אבל יש כמה וכמה לקוחות מזוהים שסיפרו שהעלו ביקורות כאלה – שאחר כך נמחקו. כך, למשל, תיארה וונדי אייוורי-סוונסון מפניקס ש-TripAdvisor מחק את ביקורתה, שבה תיארה כיצד איבדה את הכרתה לאחר שתיית כמות קטנה של אלכוהול באתר נופש מקסיקני, בטענה שהחשבון שלה מפיץ שמועות שווא. אבל האישה בת ה-52 מתעקשת על עדותה וטוענת: "זה באמת קרה לי".

האתר: "אנחנו מקבלים 290 קטעי תוכן בדקה"

לאחר פרסום הדיווחים, הסנאטורית הדמוקרטית מוויסקונסין תמי בולדווין כתבה ל-FTC ודחקה בוועדה לפתוח בחקירת המקרה. לפי הדיווחים, הוועדה, ששואפת בהגדרה למנוע פרקטיקות עסקיות לא הוגנות או מטעות, הגיבה לפנייה ב-17 בנובמבר ומסרה שתשקול את המידע שסיפקה בולדווין כדי לקבוע אם במקרה זה נדרשת אכיפה או פעולה אחרת.

TripAdvisor אוסר מפורשות על פרסום שמועות, חומרים שאינם קשורים ישירות לנושא הנדון ותוכן שאינו "ידידותי למשפחה". לטענת החברה, היא לא מודעת לחקירה של ה-FTC והוועדה לא יצרה אתה כל קשר. החברה מסרה כי "אנחנו מקבלים 290 קטעי תוכן בדקה וצריכים לוודא שהמידע המתפרסם באתר עומד בהנחיות התוכן שלנו, בכדי להבטיח את היושרה של פוסטים אלה. אנחנו עומדים מאחורי הנחיות הפרסום שלנו והאופן שבו הן מיושמות".

ב-FTC סירבו להגיב לדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים