ארה"ב: משתמשי ה-Nexus One החדש של גוגל מתלוננים על קשיי גישה לרשת הדור השלישי

המשתמשים במכשיר הטלפון החדש של גוגל טוענים, כי השיחות מנותבות מרשת הדור השלישי של טי-מובייל לרשת Edge האיטית יותר ● "במכשיר G1 אני נהנה מתקשורת דור שלישי בעוצמה מלאה, אבל במכשיר Nexus שלידו מופיע סימן אחד בלבד במחוון של עוצמת הקליטה והוא עובר כל העת לרשת Edge", כתב אחד המשתמשים

משתמשים רבים במכשיר ה-Nexus One החדש של גוגל (Google) בארה"ב מתלוננים, כי השיחות מנותבות מרשת הדור השלישי של טי-מובייל (T-Mobile) לרשת Edge האיטית יותר, מדור שני.

המכשירים של גוגל מוצעים ברשת של טי-מובייל, שבדומה לחברות סלולר רבות אחרות, מתקשה להתמודד עם העומסים הכבדים של תקשורת הנתונים שיוצרים המשתמשים הרבים בטלפונים החכמים מהדורות החדשים. בשנים האחרונות רכשה טי-מובייל במכרזים שערכה רשות התקשורת הפדראלית (FCC) תחומי תדרים שמיועדים לשירותים מתקדמים בסכום כולל של יותר מארבעה מיליארד דולרים, ותחומי תדרים נוספים מגורמים פרטיים, אך נראה שלא היה בכך די.

כעת מוצפים הפורומים הציבוריים של גוגל בתלונות של משתמשים רבים. "שדרגתי מכשיר Blackberry Pearl למכשיר Nexus One", כתב אחד המשתמשים בהודעה אופיינית. "עד כה לא הצלחתי לקבל שירות ברשת מהדור השלישי. אני לא מצליח להבין מה הבעיה. גם בתמיכה של טי-מובייל ו-HTC לא הצליחו לסייע".

משתמש אחר כתב בתגובה, כי "אני סובל מאותה בעיה. במכשיר G1 אני נהנה מתקשורת דור שלישי בעוצמה מלאה, אבל במכשיר Nexus שלידו מופיע סימן אחד בלבד במחוון של עוצמת הקליטה והוא עובר כל העת לרשת Edge… אני חושב שאחזיר את המכשיר. הבעיה הורסת את כל ההנאה מהמכשיר. אינני מצליח להישאר ברשת של הדור השלישי במשך יותר ממספר שניות".

הבעיה מזכירה תלונות דומות של המשתמשים במכשירי iPhone של אפל (Apple), שבדומה למשתמשים במכשירי Nexus One, אהבו את המכשיר החדש אבל היו מתוסכלים מאיטיות התקשורת ברשת Edge מהדור השני. בסופו של דבר נפתרה הבעיה לאחר שחברת AT&T, שנהנית מבלעדיות על השיווק של מכשירי iPhone בארה"ב, שדרגה את תשתיות הרשת. עם זאת, בחודשים האחרונים שבו משתמשי iPhone להתלונן על ניתוקי שיחות וירידה בקצב התקשורת. למרבה האירוניה, סובלות אפל ו-AT&T מהצלחת היתר של מכשירי iPhone, משום שהמבול של יישומי iPhone מציף את הרשת ומונע ממשתמשים רבים להתחבר אליה.

המקור המדויק לבעיה במכשירי Nexus One עדיין לא אותר, אך המשתמשים מפנים אצבע מאשימה כלפי שלושת הגורמים שניצבים מאחורי המכשיר – גוגל, HTC וטי-מובייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים