מיקרוסופט השיקה גרסה חדשה של Windows Live for Windows Phone

הגרסה החדשה של חבילת התוכנות היא גרסת Pro, המיועדת עבור טלפונים ניידים שמשתמשים במערכות ההפעלה חלונות מובייל מגרסה 6 ומעלה, ומצוידים במסך מגע ● החבילה מכילה, בין היתר, את Windows Live Messanger; תוכנת דואר תומכת הוטמייל; ותוכנה לצפייה בתמונות והעלאתן לאינטרנט, בשם Photos

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה גרסה חדשה של Windows Live for Windows Phone, אוסף תוכנות שמקביל לתוכנות השונות שמציעה החברה תחת הכותרת של חלונות לייב (Windows Live) עבור גרסאות חלונות למחשבים ניידים ונייחים.

הגרסה החדשה היא גרסת Pro, המיועדת עבור טלפונים ניידים שמשתמשים במערכות ההפעלה חלונות מובייל (Windows Mobile) מגרסה 6 ומעלה, ומצוידים במסך מגע. משתמשים עם טלפונים שמצוידים במסכים רגילים, צריכים להוריד את גרסת ה-Standard של חבילת התוכנות.

החבילה מכילה את Windows Live Messanger; תוכנת דואר תומכת הוטמייל (Hotmail); גרסה של תוכנה לצפייה בתמונות והעלאתן לאינטרנט, בשם Photos; גישה לעמוד הבית הראשי של Windows Live; וכן ביצוע חיפוש אחר אנשי קשר ודיוקנות, גם באמצעות בינג (Bing). תכונה נוספת היא תזרים שמעביר למשתמש הודעות שונות תחת הכותר "מה חדש".

את גרסת Windows Live עבור טלפונים חכמים ניתן להוריד ישירות דרך גישה לאתר באמצעות הטלפון, או על ידי הורדת קובץ למחשב וביצוע סינכרון. את ההורדה למחשב אפשר לבצע מכתובת זו, שכוללת גם כמה הסברים והוראות התקנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים