מיקרוסופט הגישה ערעור על פסק הדין בתביעה של i4i שחייב אותה לערוך שינויים בתוכנת וורד

בחודש שעבר הפסידה ענקית התוכנה לחברה הקנדית i4i, ונקבע כי יהיה עליה להסיר מחבילות היישומים אופיס 2003 ואופיס 2007 את כל המנגנונים לעריכת XML שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנט ● כן הורה ביהמ"ש למיקרוסופט לשלם ל-i4i פיצויים בסך 290 מיליון דולרים

מיקרוסופט (Microsoft) הגישה ערעור נוסף על פסק הדין בתביעה של החברה הקנדית i4i, בטענה שהוא יוצר סיכונים בתביעות עתידיות על הפרת זכויות בפטנט. בחודש שעבר הפסידה ענקית התוכנה לחברה הקנדית הזעירה, ונקבע כי על מיקרוסופט להסיר מחבילות היישומים אופיס 2003 (Office) ואופיס 2007 את כל המנגנונים לעריכת XML שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנט – בדגש על תוכנת וורד (Word). כן הורה בית המשפט למיקרוסופט לשלם לחברת i4i פיצויים בסכום של 290 מיליון דולרים.

לדברי קווין קוץ, מנהל ליחסי ציבור במיקרוסופט, בערעור הנוסף מפורטות "ההשגות המשמעותיות לגבי פסק הדין מ-22 בדצמבר, ובכלל זה התקדימים המבוססים שמגדירים את נוהלי הדיון וקביעת הפיצויים. אנו חוששים כי פסק הדין מכרסם בסמכותם של השופטים להפעיל אמצעי ביטחון הולמים בתביעות עתידיות על הפרת זכויות בפטנטים".

מכירת הגרסאות המתוקנות של חבילת אופיס הייתה אמורה להתחיל אתמול (ב'), וכל העותקים של הגרסאות שנקבע כי יש בהן משום הפרת זכויות בפטנט כבר הוסרו ממדפי החנויות. לודון אוון, יו"ר i4i, מסר, כי "הערעור הנוסף היה צפוי ואנו משוכנעים שהוא יידחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים