חברת האחסון האמריקנית איסילון תפתח משרד בישראל; מנהלו: ציון גבאי, בכיר לשעבר בנט-אפ

המשרד האיזורי שיוקם בישראל ינהל במקביל את מכירות החברה בטורקיה, יוון, קפריסין ומדינות אפריקה ● איסילון, אשר הוקמה בשנת 2000, נסחרת בנאסד"ק החל מ-2005 ומחזור מכירותיה בשנת 2009 עמד על כ-120 מיליון דולרים

חברת האחסון האמריקנית איסילון (ISILON), פותחת בימים אלו משרד איזורי בישראל. את המשרד ינהל ציון גבאי, בכיר לשעבר בנט-אפ (Net-App), שפרש לאחרונה. בתפקידו האחרון בנט-אפ שימש גבאי כמנהל בכיר בתחום המוצרים האסטרטגיים באיזור EMEA. המשרד האיזורי שיוקם בישראל ינהל במקביל את מכירות החברה בטורקיה, יוון, קפריסין ומדינות אפריקה.

לדברי גבאי, "שוק האחסון בישראל לא נעלם מעיניה של חברת איסילון. החברה זיהתה, כי בישראל גופים גדולים אשר ניתן להציע להם את הטכנולוגיה המיוחדת של החברה. כמו כן בישראל צ'אנלים ואינטגרטורים מפותחים ואף חברות סטארט-אפ מעניינות היכולות בעתיד להוות כר פורה לסינרגיה בין החברות".

איסילון, אשר הוקמה בשנת 2000, נסחרת בנאסד"ק החל מ-2005 ומחזור מכירותיה בשנת 2009 עמד על כ-120 מיליון דולרים, כששווי השוק שלה מתקרב לכחצי מיליארד דולרים.

בין הלקוחות של החברה בעולם, ניתן למצוא את סוני פיקצ'רס (Sony Pictures), חברת הסלולר אורנג' (Orange), נאס"א (Nassa), אדובי (Adobe), ועוד. איסילון מתמחה בתחום ה-Scale out NAS, המאפשר גידול של מאות טרה-בייט ומשפר את ביצועי המערכת תוך כדי הרחבה, וללא צורך בהפסקת עבודת המערכת, תוך נצילות מרבית של הדיסקים המותקנים במערכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים