בינת תקשורת מחשבים זכתה בפרס מצוינות גלובלי

הפרס ניתן לבינת במהלך אירוע השותפים העולמי של סיסקו, בקטגוריית Cloud Builder עבור פרויקט ההקמה של ענן תקשורת פרטי למשרדי הממשלה ויחידות הסמך במגזר הציבורי

באירוע השותפים העולמי של סיסקו (Cisco), המתקיים בדאלאס שבארצות הברית, קיבלה בינת תקשורת מחשבים פרס מצוינות גלובלי, ראשון מסוגו עבור שותפה ישראלית של ענקית הטכנולוגיה העולמית.

מטעמה של בינת קיבלו את הפרס אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים ואמיר פורקוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה. בכך הצטרפה בינת למועדון חברות הטכנולוגיה – שותפות מובילות של סיסקו ברמה העולמית, אשר זכו השנה בפרסי הוקרה דומים, דוגמת וריזון (Verizon), אורנג' (Orange), יבמ (IBM) ואחרות.

הפרס ניתן לבינת בקטגוריית Cloud Builder עבור פרויקט ההקמה של ענן תקשורת פרטי למשרדי הממשלה ויחידות הסמך במגזר הציבורי. הפרויקט בוצע כחלק מהזכייה המשותפת לסיסקו ובינת במכרז הממשלתי לאספקה של פלטפורמה מתקדמת לתקשורת, טלפוניה ומוקדים, המוכר גם כמכרז "שירלי".

הזכייה בפרס מגיעה חודשים ספורים לאחר ביקורת אותה ביצעה סיסקו בבינת, שנמשכה שלושה ימים, ואשר בסופו ציינה סיסקו כי בינת הינה השותפה המחזיקה בכמות ההסמכות הגבוהה ביותר בעולם.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: ניב קנטור

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. צילום: ניב קנטור

יש לציין כי בינת וסיסקו מנהלות שותפות הדוקה ומוצלחת מזה למעלה מ-15 שנים, הכוללת בנוסף לזכייה במכרז הטלפוניה הממשלתי, גם זכיות משותפות בפרויקטים אסטרטגיים נוספים בעלי אופי לאומי. כך לדוגמה, בשנה האחרונה בלבד זכו בינת וסיסקו במכרזים מרכזיים דוגמת מכרז השרתים של משרד הביטחון, או הפרויקט להקמת תשתיות התקשורת בבית החולים החדש של אסותא באשדוד. שיתוף הפעולה בין החברות כולל קשת רחבה של פתרונות טכנולוגיים, בהם: ענן ושירותים מנוהלים; תקשורת, טלפוניה ומוקדים; פתרונות אבטחת מידע וסייבר; ועוד.

לדברי בן צור, "הזכייה בפרס השותף המצטיין העולמי של סיסקו, הינה תוצאה של מספר גורמים: שותפות טכנולוגית מובילה עם סיסקו, גישה חלוצית בהטמעת טכנולוגיות חדשניות של היצרן, ויכולות ביצוע והקמת פרויקטים ברמה הגבוהה ביותר".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, ציין כי "אנו גאים בבינת תקשורת מחשבים. זכייתה ניתנה בגין הזכיה של בינת במכרז לאספקת שירותי טלפוניה בענן במודל מנוהל לכלל לקוחות המגזר הציבורי. אנו מברכים את בינת על זכייתה ומאחלים המשך שותפות פורה וארוך שנים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים

    בינת עסקים במקום הראשון רחוקה מבינת תקשורת

אירועים קרובים