וראסיטי הטמיעה בדלק מערכת לניהול עומסי רשת; ההיקף הכספי: עשרות אלפי שקלים

המערכת, מתוצרת MoreVRP - חברה בת של וראסיטי - אמורה לשפר את ניהול משאבי המיחשוב של הארגון בסביבת בסיסי נתונים של אורקל ● קובי ביטר, סמנכ"ל מערכות המידע בדלק ישראל: "מאז התקנת המערכת שופרו ביצועי הטרנזקציות בכ-75%, ובנוסף היא חוסכת לנו עלויות רבות נוספות, על ידי ניצול מיטבי של החומרה הקיימת"

דלק השקיעה עשרות אלפים שקלים במערכת לניהול וניתוב עומסים ברשת הפנימית שלה, המשרתת מאות משתמשים. המערכת שנבחרה על ידי דלק, בתום בדיקה ארוכה, היא זו של MoreVRP – חברה בת מקבוצת וראסיטי הישראלית. היקפו המדויק של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אך הוא הוערך על ידי גורמים בשוק בעשרות אלפי שקלים.

מערכת MoreVRP מאפשרת ניהול משאבי מיחשוב בסביבת בסיסי נתונים של אורקל (Oracle) ותשתיות ERP של סאפ (SAP), שפועלות בדלק. המערכת מאיצה תהליכים מורכבים, והיא אמורה לשמור על יציבות גם תחת עומסים גדולים.

קובי ביטר, סמנכ"ל מערכות המידע בדלק, אמר לאנשים ומחשבים, כי הטמעת המערכת בארגון נמשכה כמה חודשים, והחל מהימים האחרונים היא פועלת בקצב מלא. ביטר ציין, כי "בדלק ישראל יש מאות משתמשים פנים ארגוניים וחיצוניים, אשר עובדים על מערכות המיחשוב של הארגון ומקבלים מהן שירותים מגוונים. המערכת שבחרנו הביאה לשיפור ניכר בעבודת הרשת הארגונית שלנו, וכן בחוויית המשתמש". לדבריו, "מאז ההתקנה שופרו ביצועי הטרנזקציות בכ-75%, ובנוסף חוסכת לנו המערכת עלויות רבות נוספות, על ידי ניצול מיטבי של החומרה הקיימת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים