עסוק? אורנג' תענה לשיחה במקומך
שירות חדש שהשיקה החברה למנויה העסקיים, מציע מענה אנושי לשיחות נכנסות ● במסגרתו, עוברות השיחות למוקד אנושי, המקבל עבורו הודעות ושולח אותן אליו באמצעות הודעת SMS ● המחיר: 9.90 שקלים ו-0.99 שקלים על כל הודעה נכנסת
לטובת מנוייה העסקיים, שאינם יכולים תמיד לענות לשיחות הנכנסות בטלפון הסלולרי, השיקה היום (א') אורנג' שירות חדש בשם message4u, שנועד לסייע להם. השירות, שמתחרה בשירותים קיימים של ביפר, מספק מענה אנושי לשיחות נכנסות. במסגרתו, עוברות השיחות למוקד אנושי, המקבל עבורו הודעות ושולח אותן אליו באמצעות הודעת SMS, שאפשר לחייג ממנה באופן ישיר לשולח. בנוסף, מדי יום יקבל הלקוח מייל יומי עם פירוט ההודעות שהתקבלו במוקד.
לאחר חודש ראשון של התנסות בחינם, יעלה השירות דמי שימוש בסך 9.90 שקלים בחודש, וכל הודעה שהתקבלה על ידי מוקדן ונשלחה למנוי כ-SMS, תעלה 0.99 שקלים נוספים.
גיל רוזנפלד, סמנכ"ל חטיבת המכירות בחברה, אמר, כי "מתוך הרצון לספק ללקוחות אורנג' עסקים את מגוון השירותים השימושיים להם בחיי היומיום בעסק, אנו מציעים לבעל העסק העצמאי כלים אפקטיביים המסייעים לו בניהול השוטף. שירות message4u מהווה פתרון ייחודי לבעיית הזמינות של בעל העסק, שנאלץ לבצע כמה תפקידים שונים בעסק (ניהול, פרסום, ניהול פיננסי, תפעול) במקביל להיותו איש המקצוע המרכזי".
תגובות
(0)