נס זכתה במכרז תפעול יחידות ה-IT של המשרד לקליטת עלייה; היקף ההסכם: עשרות מיליוני ש'

המכרז פורסם באוגוסט 2009, כתוצאה מסיום ההתקשרות עם EDS ישראל ומלם-תים, שתפעלו את מערך המיחשוב של המשרד במשך שנים ● נס גברה במכרז על כל חברות האינטגרציה הגדולות וזכתה בו כספק יחיד ● משרד הקליטה: המכרז נועד לסייע לנו לייעל את תהליכי הקליטה תוך שימוש מושכל בטכנולוגיית המידע

נס טכנולוגיות היא הזוכה במכרז הענק לתפעול ותחזוקת כל יחידות המיחשוב של המשרד לקליטת עלייה – כך נודע לאנשים ומחשבים. נס תחליף את EDS ישראל ומלם-תים, שתפעלו את יחידות ה-IT של המשרד במשך שנים רבות. המשרד יצא למכרז באוגוסט האחרון עקב תום החוזה עם שתי החברות, שניגשו אליו שוב, אך כאמור הפסידו לנס, שזכתה בו כספק יחיד. היקפו הכספי של מכרז הענק מוערך על ידי גורמים בשוק בעשרות מיליוני שקלים לחמש שנים.

מערך ה-IT של המשרד לקליטת עלייה משרת כ-600 משתמשים ב-40 אתרים ברחבי הארץ. על פי ספר התקציב לשנת 2008, תקציב המיחשוב של המשרד עומד על כתשעה מיליון שקלים בשנה. אגף המערכות במשרד אחראי על פיתוחן ותפעולן השוטף של המערכות, ותומך בכל תחומי הפעילות והעשייה: ניהול מרשם העולים, ניהול סיוע משאבים שונים ועוד. לצורך כך, מפעיל האגף שני מתקני מחשב: מתקן מרכזי בירושלים ומתקן נוסף בנתב"ג. כמו כן, האגף פיתח ומפעיל אתר אינטרנט מרכזי בחמש שפות.

המשרד לקליטת עלייה היה בין המשרדים הראשונים שיצאו למיקור-חוץ. במשרד הביעו בעבר שביעות רצון מתפקודן של מלם-תים ו-EDS. במסגרת הפעילות של השתיים, מוחשבו תהליכים רבים במשרד והיקף פעילות ה-IT גדל.

מהמשרד לקליטת עלייה נמסר, כי "בשנת 2010 תימשך תנופת הפיתוח של כל מערכות התיקשוב במטרה לייעל ולפשט את תהליכי הקליטה, תוך שימוש מושכל בטכנולוגיית המידע, חשיפת המידע והשירותים לציבור העולים באופן ישיר, העמדת מערכות מהמתקדמות ביותר לשיפור השירות לעולים".

עוד נמסר, כי "כחלק מתנאי המכרז נדרשו המועמדים בנוסף לתפעול השוטף, הצעות למערכות שליטה ובקרה, כאופציה נוספת, וכן בניית נהלי ומנגנונים התומכים בתהליכי השירות מדידים מבוססי ITIL. חברת נס אכן נבחרה כזוכה במכרז".

לא נמסרה תגובה מנס.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמעון

    מסכנה נס. היא עוד תטעם את נחת ידו ושגעונותיו של המנמ"ר שם,שלבסוף יעיף אותה כמו את קודמיה בבושת פנים (אולי לא יזכה לכך כיון שיופרש לגימלאות)

אירועים קרובים