מאיר ניסנסון מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת הסייבר ODI

ניסנסון, לשעבר מנכ"ל יבמ ישראל, הוא בעל ניסיון של יותר מ-40 שנים בתעשייה ● ODI מפתחת ומשווקת פתרונות של הלבנת קבצים בטכנולוגיה שמונעת חדירת נוזקות ותוכנות זדוניות לרשתות ארגוניות

מאיר ניסנסון, יו"ר דירקטוריון ODI. צילום: ניב קנטור

חברת הסייבר ODI הודיעה היום (ב') על מינויו של מאיר ניסנסון, לשעבר מנכ"ל יבמ (IBM) ישראל, כיו"ר דירקטוריון החברה.

ניסנסון הוא בעל ניסיון של יותר מ-40 שנים בעסקים בינלאומיים, בעיקר ביבמ. הוא מילא תפקידים בכירים שונים בחברה בארץ ובחו"ל, עד למינויו ב-1996 כמנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של החברה בישראל – תפקיד בו כיהן עד לפרישתו ב-2012. לניסנסון תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון.

ODI מפתחת ומשווקת פתרונות של הלבנת קבצים בטכנולוגיית CDR (ר"ת Content Disarm and Reconstruct). מהחברה נמסר כי הטכנולוגיה שלה מונעת חדירת נוזקות ותוכנות זדוניות לרשתות ארגוניות על ידי הסרת הקוד הזדוני ממגוון רחב של סוגי קבצים. משרדיה של ODI ממוקמים בישראל, ארצות הברית ולוקסמבורג.

לדברי ניסנסון, "עם הטכנולוגיה של ODI ועם פוטנציאל הצמיחה הגבוה שלה, החברה נמצאת כיום במקום אסטרטגי, שמגדיר מחדש את הדרך להתמודד עם איומים בתחום הסייבר".

דוד גבע, מנכ"ל משותף של ODI, אמר כי ניסנסון הוא איש רב פעלים ומומחה בעל שם עולמי בתעשייה שלנו. ניסיונו הרב והידע הנרחב שלו בתחום מערכות המידע יביא ערך מוסף משמעותי לחברה ויסייע לחיזוק נוכחותה הגלובלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים