נס תטמיע ERP של סאפ באוניברסיטה העברית בפרויקט במיליוני שקלים

בילי שפירא, סגנית נשיא ומנכ"לית האוניברסיטה העברית: "היישום של מערכת ה-ERP המותאמת לאקדמיה באוניברסיטה העברית, יקנה לה יכולות תקצוב ובקרה, הנדרשות מאוד בתקופה מאתגרת זו"

גיא דנציג, המשנה למנכ"ל נס. צילום: שאולי לנדנר

נס תטמיע באוניברסיטה העברית בירושלים מערכת ERP של סאפ (SAP) מבוססת S/4 HANA. הפרויקט יחל בספטמבר השנה וצפוי להסתיים בתחילת שנת 2019. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליוני שקלים.

מערכת ה-ERP שתוטמע באוניברסיטה העברית מותאמת לאקדמיה. במסגרת הפרויקט, נס תתקין, תיישם, תדריך, תטמיע ותספק שירותי תחזוקה לניהול כולל של משאבי הארגון של האוניברסיטה על תשתית S/4 HANA של סאפ.

המערכת תתמוך בתהליכים חוצי ארגון ותשמש כתשתית מחשוב לכלל יחידות ההוראה, המחקר והאדמיניסטרציה בכל הקמפוסים של האוניברסיטה הפרושים בישראל. המערכת תשרת קרוב ל-2,000 משתמשים, כולל הסגל האקדמי, והיא תחליף מערכות IT שונות וישנות שפעלו באוניברסיטה, פרי פיתוח עצמי.

במסגרת הפרויקט יעלו, בין השאר, המודולים הבאים: פיננסים, לרבות תמחור, ניהול ובקרה תקציבית, ניהול נחקרים ומענקי מחקר, ניהול קרנות ותרומות, לוגיסטיקה, BI, ניהול משאבי אנוש, ניהול רכש מלאי ומצאי ועוד.

האוניברסיטה העברית בירושלים היא הראשונה שקמה בארץ: היא נוסדה עוד לפני קום המדינה, בשנת 1925. היא מדורגת בין 100 האוניברסיטאות הטובות בעולם, ובמקום הראשון בקרב האוניברסיטאות בישראל. באוניברסיטה העברית לומדים 23 אלף סטודנטים.

יכולות עסקיות מהשורה הראשונה

בילי שפירא, סגנית נשיא ומנכ"לית האוניברסיטה העברית, אמרה כי "היישום של מערכת ה-ERP המותאמת לאקדמיה באוניברסיטה העברית עתיד להקנות לה יכולות תקצוב ובקרה. אלו נדרשות מאוד בתקופה מאתגרת זו. המערכת תספק כלי עבודה ויכולות דיווח זמינים מהשורה הראשונה, לכלל קהילת האוניברסיטה העברית, על כל הקמפוסים והיחידות השונות".

לדברי שפירא, "בחודש מאי האחרון הגיע ארצה ביל מקדרמוט, מנכ"ל סאפ העולמית. בביקורו בארץ הוא הרצה באוניברסיטה על דרכו לפסגה, במסגרת הסדרה 'פגוש את המנכ"ל'. אנו מודים למקדרמוט, אשר הביע את מחויבותו האישית להצלחת הפרויקט – תוך השקעה ביישום המערכת ככל הנדרש. זאת, על מנת להביא את הפרויקט להצלחה, בדרך להעמקת ההטמעה בישראל בארגונים נוספים. אנו בטוחים במימוש יתרונותיה של פלטפורמה חדשנית זו על ידי נס והמומחים שלה".

גיא דנציג, משנה למנכ"ל נס, הוסיף כי "זהו פרויקט אשר מביא לידי ביטוי את עקרונות הדגל בפעילותה של נס: יצירת ערך במערכת ליבה וביצוע פרויקט חדשני באחריות כוללת. התשתית החדשה של המערכות הארגוניות תציב את האוניברסיטה העברית, על כלל הקמפוסים הפרוסים בישראל, בחזית הטכנולוגית של גופי האקדמיה ותעניק לה יכולות עסקיות מהשורה הראשונה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן שלמה

    היי, אשמח לבצע שיתופי פעולה בין האתרים שברשותי לבין האתר שלכם שיכול לתרום לשנינו. מדובר בפעולה פשוטה ללא תשלום. במידה ותרצו לשמוע פרטים נוספים, תוכלו ליצור איתי קשר בכתובת [email protected]

אירועים קרובים