אפל זכתה בערעור בפרשת הירידה בשמיעה בעקבות שימוש באוזניות של iPod

בית המשפט דחה את טענתם של התובעים שלפיה האוזניות של iPod גורמות לירידה בשמיעה וקבע, כי הם לא הוכיחו זאת ● "התובעים אינם טוענים שהם או אחרים עלולים לסבול מנזק בלתי נמנע לשמיעה, אלא, לכל היותר, כי עלול להיגרם נזק פוטנציאלי לשמיעה של משתמשי iPod אחרים", נכתב בפסק הדין

עצם העובדה שניתן לשפר מוצר מסוים, אין בה כדי להעיד על כך שהמוצר פגום – זה העיקרון מאחורי ההחלטה של בית המשפט לערעורים בסן-פרנסיסקו, שהותיר על כנו את פסק הדין בפרשת הירידה בשמיעה בעקבות השימוש באוזניות של אפל (Apple).

התובעים ביקשו מבית המשפט לקבוע שהאוזניות של נגני iPod גורמים לירידה בשמיעה, ולפסוק לטובתם פיצוי כספי. כמו כן, הם ביקשו להורות לאפל לשפר את האוזניות, לפרסם הודעה בנושא ולממן בדיקות שמיעה למשתמשי iPod.

השופט קבע, כי הם לא הוכיחו שהאוזניות הללו מסוכנות, אלא רק סבורים שניתן לשפר את רמת הבטיחות שלהן. בפסק הדין נכתב, כי "התובעים אינם טוענים שנגני iPod אינם מבצעים את מה שהם אמורים לבצע, או שהם או אחרים עלולים לסבול, ברמה גבוהה של ודאות, מנזק בלתי נמנע לשמיעה או מפגיעה אחרת כתוצאה מהשימוש בנגנים הללו. לכל היותר, התובעים טוענים, כי עלול להיגרם נזק פוטנציאלי לשמיעה, לא שלהם, אלא של משתמשי iPod אחרים, לא מזוהים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים