סכסוך הפטנטים הארוך בין קמטק לרודולוף טכנולוגיות – הגיע לסיומו

מדובר בסכסוך משפטי שהחל כבר ב-2005 בו טענה רודולף שקמטק מפרה את זכויות הקניין הרוחני שלה ● החברות הגיעו להסכם פשרה על פיו תשלם קמטק לרודולף סכום של 13 מליון דולר

צילום אילוסטרציה: JanPietruszka/BigStock

סכסוך פטנטים ארוך יומין בין קמטק (Camtek) הישראלית לבין רודולוף טכנולוגיות (Rudolph Technologies) הגיע אתמול לסיומו.

מדובר בסכסוך משפטי שהחל כבר ב-2005 בו טענה רודולף שקמטק מפרה את זכויות הקניין הרוחני שלה, כולל שילוב של טכנולוגיות קנייניות שלה במוצרים שהיא מוכרת, וזאת בתחום של ציוד לבדיקת תהליכי ייצור בשוק השבבים.

שתי החברות הגיעו להסכם פשרה על פיו תשלם קמטק לרודולף סכום של 13 מליון דולר שיביאו לידי סיום את כל העניינים המשפטיים בין שתי החברות.

שחקנית בתחום בדיקות ייצור השבבים

בנוסף הסכימו שתי החברות שלא ייפתחו בעתיד תביעות חדשות בגין הפטנטים שאליהם הגיעו לידי הסכם, שלושה במספר, וכן שבתקופה בת שלוש השנים הקרובות הן לא יתבעו אחת את השנייה, משום סיבה, ובשום מקום בעולם – פתרון שבעצם מכשיר את הקרקע עבור קמטק להמשיך ולהשתמש במוצריה בטכנולוגיות שנגדן נטען שמפרות את זכויות הקניין של רודולף.

במהלך השנה שעברה אישר בית המשפט הפדרלי לערעורים סכום של 14.5 מליון דולר שנקבע בידי ערכאה נמוכה יותר לטובת רודולף, והסכום הנוכחי הוא מעבר לאותו סכום שנקבע על ידי בית המשפט.

"הסכם זה מביא לידי סגירה את המחלוקת בין רודולף וקמטק המתייחס לפטרנטים של רודולף בתחום טכנולוגיית בדיקה בייצור מוליכים למחצה. אנחנו שבעי רצון לאור סגירת הפרק הזה ונמשיך להתמקד בטכנולוגיות חדשניות שמאפשרות עולם חכם יותר ומחובר יותר", אמר רוברט קוך, סגן נשיא ויועץ משפטי ראשי ברודולף.

ההודעה הזו מגיע פחות משבוע וחצי לאחר שקמטק הודיעה על מכירת עסקי המעגלים המשולבים שלה לחברת אחזקות יפנית בשם Principle Capital תמורת 35 מליון דולרים במזומן, ועוד שלושה מיליון דולר שתלויים בביצועים של החטיבה ב-2018. מדובר במהלך שעל פי החברה אמור למקד אותה כשחקנית בתחום בדיקות ייצור השבבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים