אלי רייפמן עתר לביהמ"ש: "כובלים אותי למיטה בבית המעצר"

המנכ"ל והמייסד של אמבלייז טען בעתירה, כי הוא נפגש תכופות עם עובדת סוציאלית, וכי כל הגורמים הטיפוליים סבורים, כי אין כל נחיצות לכבול אותו למיטה ● לטענתו, הוא מוחזק בבידוד בתא בגודל 2 מ"ר, וכי הותקנו בו מצלמות המתעדות את מעשיו 24 שעות ביממה ● שירות בתי הסוהר בתגובה: לאחר שנעשתה הערכת מצב מחודשת, הוחלט שלא לכבול את רייפמן יותר למיטתו, אולם לתגבר את ההשגחה עליו

אלי רייפמן ממשיך לספק כותרות: המייסד והמנכ"ל לשעבר של אמבלייז (Emblaze) עתר לבית המשפט המחוזי בתל אביב בטענה, כי בלילה שבין יום ב' ליום ג' השבוע כבלו אותו הסוהרים בכלא גבעון, שבו הוא שוהה, למיטתו, בטענה של חשש לשלומו וביטחונו. עוד הוא טוען, כי הותקנו בתאו מצלמות המתעדות את מעשיו 24 שעות ביממה. הדיון בעתירתו של רייפמן יתקיים הבוקר (ד').

רייפמן, שמעצרו הוארך על ידי בית המשפט בתחילת השבוע, קובל בעתירה, כי הוא מוחזק בבידוד בתא בגודל של 2 מ"ר, וכי אין בתאו חלון.

כבילת עציר למיטה נעשית במקרה שבו קיים חשש, כי הוא עלול לפגוע בעצמו. רייפמן טען בעתירה, כי הוא נפגש תכופות עם עובדת סוציאלית, וכי כל הגורמים הטיפוליים סבורים, כי אין כל נחיצות לכבול אותו למיטה.

לעומת זאת, משירות בתי הסוהר נמסר, כי לאחר שנעשתה הערכת מצב מחודשת, הוחלט שלא לכבול אותו יותר, אולם להגביר את ההשגחה עליו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים