שירותי אמזון נפגעו בשבוע שעבר ממתקפה למניעת שירות

שירותי S3 ו-EC2 של אמזון נפגעו בשבוע שעבר לפרק זמן קצר ממתקפה מבוזרת למניעת שירות (DDoS) ● "לא הייתה השבתה והפגיעה הייתה חלקית בלבד; עם זאת, הורגשה האטה בקצב התקשורת, וחלק מהשאילתות לא הושלמו", אמר אלן גולדברג, דובר מטעם חברת UltraDNS, שמשתמשת בשירותיה של אמזון

מנהלים את הבית. אמזון

אתר אמזון (Amazon) ושירותי הרשת שמספקת החברה (AWS, ר"ת Amazon Web Services) נפגעו, ככל הנראה, בשבוע שעבר ממתקפה מבוזרת למניעת שירות (DDoS, ר"ת Distributed Denial of Service). היקף הפגיעה עדיין אינו ידוע, אך על פי אלן גולדברג, דובר מטעם חברת UltraDNS, שמספקת שירותי DNS, המתקפה גרמה לבעיות מסוימות באספקת השירותים לחלק מהלקוחות.

המערכות של UltraDNS, שמשתמשת בשירותי AWS, שבו לפעול כרגיל לאחר כשעה, ועל פי גולדברג, נפגעו רק משתמשי האינטרנט בצפון קליפורניה. "לא הייתה השבתה והפגיעה הייתה חלקית בלבד", הדגיש גולדברג. "עם זאת, הורגשה האטה בקצב התקשורת, וחלק מהשאילתות לא הושלמו".

הפרטים המלאים על המתקפה או על הלקוחות שנפגעו עדיין לא פורסמו, אך מהודעה שפרסם ג'ף באר, אסטרטג של Amazon Web Services בטוויטר (Twitter), עולה, כי נפגעו הן שירותי AWS והן אתר אמזון. לא ניתן היה לקבל תגובה רשמית מאמזון.

בדרך כלל, מתגברות ספקיות השירות על מתקפות למניעת שירות עוד לפני שהלקוחות נפגעים. גם שירותי AWS כבר היו בעבר מטרה של מתקפות כאלה. בתחילת אוקטובר הושבת לאירוח קוד למשך 24 שעות כתוצאה ממתקפה למניעת שירות, וגם האתרים פייסבוק (Facebook) וטוויטר היו יעדים למתקפות שכאלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים