עקב חגי סוף השנה: היקפי שיא של קניות ברשת

קופונים, הורדת מחירים, משלוח חינם והנחות מיוחדות עודדו את הצרכנים לשבור שיאי מכירות באינטרנט בעונת הקניות שלקראת חגי סוף השנה ● רשת טויס אר אס דיווחה על עלייה של 82% במכירות ועל 14.8 מיליון מבקרים באתר שלה ● באתר של רשת בסט-ביי נרשמו 25 מיליון מבקרים - עלייה של 139%

למרות המיתון הכלכלי, מוסיפות המכירות באינטרנט לשמש כנקודת אור מבחינתם של הקמעונאים – ובכל הקטגוריות נרשמו היקפי שיא של מכירות. על הגאות בשוק של הטלפונים הסלולריים יכולים להעיד הנתונים שפרסמה אי-ביי (eBay) – שמהם עולה, כי בחודשים האחרונים נמכרו 1.5 מיליון טלפונים סלולריים. עוד מכירות מעניינות – שברולט קורבט משנת 1966 נמכרה תמורת 75 אלף דולרים וסירה נמכרה תמורת 19 אלף דולרים.

חברת comScore, אשר עוקבת אחר הפעילות באינטרנט, דיווחה אתמול (ב'), כי קופונים, הורדת מחירים, משלוח חינם והנחות מיוחדות סייעו להגיע להיקפי שיא של מכירות באינטרנט. עיבוד הנתונים שנרשמו בימים האחרונים עדיין לא הושלם, אך הנתונים שפורסמו ביחס לחודש נובמבר מעידים על גאות.

"בחודש נובמבר מציינים את הפתיחה הרשמית של עונת הקניות שלקראת חגי סוף השנה, כאשר מיליוני אמריקנים מחפשים לקנות מתנות ותרים אחר מבצעים ברשת האינטרנט ובחנויות הפיזיות", אמר ג'ק פלנגן, סגן נשיא בכיר ב-comScore Media Metrix. "קרוב ל-4 מכל 5 אמריקנים מבקרים באתרים של הסחר האלקטרוני בחודש נובמבר, והחשיבות של רשת האינטרנט כערוץ שיווק גוברת – בעונת הקניות שלקראת חגי סוף השנה ולא רק בה".

עוד ציינה חברת המדידה, כי בקטגוריות של צעצועים, אלקטרוניקה בידורית ובתי כלבו נרשמה עלייה של יותר מ-30% בהיקף המכירות. רשת טויס אר אס (Toys 'R' Us) דיווחה על עלייה של 82% במכירות ועל 14.8 מיליון מבקרים. בקטגוריה של האלקטרוניקה הבידורית גדל היקף המכירות ב-32% בהשוואה לחודש הקודם – ובסך הכל נרשמו 53 מיליון מבקרים בחודש נובמבר. באתר של רשת בסט-ביי (Best Buy) נרשמו 25 מיליון מבקרים – עלייה של 139%.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חנן

    מעניין, דווקא ציפיתי שהאחוזים יהיו נמוכים יותר. מעניין מה המספרים בארץ. תמיד הייתי משוכנע שהישראלים הרבה יותר חוששים לשלם ברשת. דוווקא בשנה האחרונה באמת נראה שהמגמה הזאת משתנה, ואפילו נפתחו הרבה חנויות ישראליות מקוונות בזמן האחרון, למשל הסופרמרקט באינטרנט של רשת מגה (מתחרה חדש ל"שופרסל ישיר").

אירועים קרובים