תוקנה תקלה בשירותי הבנקאות המקוונת של דיסקונט

התקלה הייתה בין השכבה המקשרת את המחשב המרכזי של הבנק לבין שכבת אינטרנט ● לאחר שעתיים התקלה נפתרה בעקבות איתחול שבוצע במערכות

תקלה שהתגלתה היום (א') במערך המיחשוב של בנק דיסקונט, מנעה במשך שעות הבוקר מלקוחות עסקיים ופרטיים לבצע פעולות באופן מקוון. התקלה הייתה באחת מתוכנות הבנק האחראית לניטור הפעילות של תעבורת האינטרנט. במשך ההשבתה ניתן היה לבצע פעולות רק בסניפים, ולא באמצעות גלישה או דרך מוקד שירות הלקוחות. זאת, כיוון שגם מערכת ה-CRM נפגעה.

אנשי ה-IT בבנק גילו את התקלה ולאחר כשעתיים, נמסר מהבנק, כי "התקלה אותרה ותוקנה ושירותי האינטרנט פועלים כשורה". לאנשים ומחשבים נמסר, כי התקלה הייתה בין השכבה המקשרת את המחשב המרכזי, ובין שכבת האינטרנט, והיא נפתרה לאחר שבמערכות נעשתה פעולת איתחול. בשעות הצהריים שבו מערכות הבנק לפעול באורח תקין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים