"ה-ERP כיום הופך להיות הדבק של מערכות ה-IT הארגוניות"

"המנמ"ר נדרש להתחיל את המסע הדיגיטלי של הארגון - כאשר המענה לכך הוא חדשנות", כך אמר אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: ניב קנטור

"השינויים הטכנולוגיים אותם חווה העולם משפיעים על מערכות ה-IT הארגוניות. אלה נדרשות לשנות את פניהן ולחדול מלהיות מונוליטיות. מערכת ה-ERP צריכה לשמש כפלטפורמת משאבי הארגון – כי ה-ERP כיום הופך להיות הדבק של מערכות ה-IT הארגוניות", כך אמר אמר אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי (Priority Software).

ריכטר דיבר בפתחו של כנס הלקוחות השנתי של פריוריטי. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם אירועים LAGO ראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-1,200 מלקוחות החברה. את המליאה המרכזית הנחה דרור גלוברמן, עיתונאי ערוץ 2.

לדברי ריכטר, "המנמ"ר נדרש לאתגרים רבים מול מגמות העל הטכנולוגיות המציפות אותו ואת ארגונו. הוא נדרש להתחיל את המסע הדיגיטלי של הארגון – כאשר המענה לכך הוא חדשנות. זו תגיע מהרחבת מערכת ה-ERP והפיכתה לפלטפורמה ארגונית כוללת וגמישה, עם מענה לעולמות הניידות והענן.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

המערכות החדשות צריכות להיות פתוחות לעולם, לדבר עם מערכות צד ג', עם יכולת לתקשר מול חיישנים, לבנות פונקציונליות חדשה ויכולת לייצר מציאות אחת ושפה אחת לכל הארגון".

הוא הוסיף כי "בהיותן הדבק של מערכות ה-IT הארגוניות, הן נדרשות לתת מענה לשש קטגוריות: גמישות, פתיחות, מובייל, מחשוב חברתי, חוויית משתמש אינטואיטיבית ועבודה בתצורת ענן, או SaaS – תוכנה כשירות".

ריכטר אמר כי בעוד שלפני שנתיים, מצבת הלקוחות של החברה עמדה על 7,000, כיום יש לה 8,741 לקוחות ארגוניים, המשרתים 364,763 משתמשים.

הגידול המשמעותי ביותר, אמר, הוא בקרב הלקוחות הצורכים את מערכת ה-ERP בענן: "בשנת 2014 היו לנו 600 הטמעות בענן, ברבעון הראשון השנה המספר עומד על 1,640 ועד סוף השנה נגיע ל-2,000 לקוחות. כולם נהנים מפונקציונליות מלאה, לצד שדרוגים אוטומטיים ומעטפת אבטחת מידע".

להעצים עסקים בכל גודל עם פתרון ניהול מקיף, גמיש ופשוט

"לפני שנתיים יצאנו בגרסה 17 של המערכת, בה שמנו דגש על חוויית משתמש. באחרונה השקנו את גרסה 18 של פריוריטי. בגרסה זו, שמנו דגש על כלים שמאפשרים לארגון להרחיב את פתרונות המובייל", אמר ריכטר.

"במסגרת זו, השקנו מחולל אפליקציות, באמצעותו יכולים ארגונים להקים בעצמם אפליקציות המחוברות למערכות ה-IT של הארגון. אין צורך להיות מתכנת, כל משתמש פריוריטי יכול בדקות ספורות לבנות אפליקציה שרצה עם טלפון חכם".

"ארגונים נדרשים כיום, לבניית אמת ארגונית אחת, תוך חיבור כלל מערכות ה-IT בצורה פשוטה, גמישה ועם יכולת גידול ותועלות תפעוליות מקסימליות בענן", סיכם ריכטר.

"חזון החברה הוא להעצים עסקים בכל גודל עם פתרון ניהול מקיף, גמיש ופשוט. זאת, לטובת הגברת הרווחיות והגדלת היעילות. מערכות פריוריטי מתאפיינות בגמישות, פתיחות, היקף גדול של משתמשים, לקוחות ממגוון מגזרי המשק ואקו-סיסטם רחב היקף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים