נורטל ממשיכה לרזות: מכרה את חטיבת תשתיות ה-VoIP שלה לגנבאנד תמורת 282 מיליון דולרים

גנבאנד היא חברה אמריקנית קטנה עוסקת בפיתוח הדור הבא של תשתיות ומוצרים בעולם ה-IP ● מנורטל נמסר, כי גנבאנד תהיה מפיצה ומשווקת של כל מוצריה בתחום בעולם, וכי רוב העובדים בחטיבה יוכלו להמשיך ולהיות מועסקים בה ● אנליסטים מעריכים, כי "הרכישה הזו תשנה לחלוטין את המיצוב של גנבאנד בתחום" וכי ייתכן שהיא אינה החברה האחרונה שתחזיק בבעלות על חטיבת תשתיות ה-VoIP של נורטל

נורטל (Nortel), יצרנית ציוד התקשורת פושטת הרגל, הודיעה על מכירת חטיבת תשתיות ה-VoIP שלה לחברת גנבאנד (Genband), תמורת 282 מיליון דולרים.

גנבאנד היא חברה פרטית היושבת בפלאנו, טקסס שבארצות הברית, ועוסקת בפיתוח הדור הבא של תשתיות ומוצרים בעולם ה-IP. נורטל היא המובילה העולמית במונחי מכירות בתחום ציוד תשתיות VoIP. החטיבה הנמכרת היא חטיבת ה-CVAS (ר"ת Carrier VoIP and Applications Solutions), שפועלת בעולמות המתגים המתוכנתים ויישומי SIP, כמו גם פטנטים רשומים וקניין רוחני שלה בתחום.

החברה הרוכשת מסרה, כי הרכישה "תסייע לה להיות בין הספקיות המובילות בתחום". מנורטל נמסר, כי גנבאנד תהיה מפיצה ומשווקת של כל מוצריה בתחום בעולם, וכי הרוב מתוך 2,500 עובדי החטיבה יוכלו להמשיך ולעבוד תחת הבעלים החדשים. נורטל וגנבאנד מסרו, כי הן מצפות לאישור הרגולטורים בארצות הברית ובקנדה לעסקה בתחילת שנה הבאה.

דיאן מאיירס, אנליסטית בחברת המחקר אינפונטיקס (Infonetics Research), אמרה, כי "גנבאנד היא חברה קטנה, אולם הרכישה הזו תשנה לחלוטין את המיצוב שלה בתחום". עם זאת, מאיירס סייגה את דבריה באמרה, כי ייתכן שגנבאנד לא תהיה החברה האחרונה שתחזיק בבעלות על חטיבה זו של נורטל.

מאז פשיטת הרגל של נורטל בינואר השנה, הצליחה החברה לגייס יותר משלושה מיליארד דולרים במכירת נכסיה. כך, מכרה נורטל את חטיבת ה-Enterprise, חטיבת ה-Metro Ethernet Network, נכסי ה-CDMA וחטיבת ה-LTE האלחוטי שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים