"האזרח אינו שונה מלקוח, ויש להתייחס אליו באותה רצינות"

"יש לספק ללקוחות הציבוריים אפשרות לתת מענה לצרכי האזרחים כמו פתרון שמקבל לקוח סחר רגיל", כך אמר תומר פטרון, מנהל תחום דיגיטל ב-DXC טכנולוגיות

תומר פטרון, מנהל תחום דיגיטל ב-DXC טכנולוגיות. צילום: ניב קנטור

"האזרח אינו שונה מלקוח הרוכש מוצר ויש להתייחס אליו באותה מידה של רצינות", כך אמר תומר פטרון, מנהל תחום דיגיטל ב-DXC טכנולוגיות.

פטרון דיבר והנחה את מסלול Customer First בכנס סאפ (SAP) השנתי, ISUG 2017, בהפקת אנשים ומחשבים, שנערך באולם האירועים LAGO.

פטרון הציג מאיץ (Accelerator) בתחום שירות דיגיטלי לאזרח שנבנה על ידי DXC עבור סאפ ומספק ללקוחות הציבוריים אפשרות לתת מענה לצרכי האזרחים\תושבים כמו פתרון שמקבל לקוח סחר רגיל.

לדבריו, "אנו מספקים פתרונות לסחר דיגיטלי החל משלב הייזום והגדרת הדרישות מול הצוותים אצל הלקוח, ועד לתפעול שוטף של המערכת בארגון".

החברה מעסיקה יותר מ-15 אלף אנשי מקצוע בתחום הסאפ. היא ספקית שירותי הסאפ השלישית בגודלה בעולם וגם בארץ יש ל-DXC צוות גדול המספק מענה ללקוחות רבים בפרויקטים ובתחזוקה.

להפוך לארגון דיגיטלי

לדברי פטרון, "DXC היא פיצול מ-HPE (חטיבת HP Enterprise Services) ו-CSC, והיא המיישם השלישי בגודלו בעולם של שירותי סאפ מקצה לקצה, ומספקת מחזור חיים מלא של תמיכה בצרכי הלקוחות – החל בפרויקטים (תכנון, בניה ויישום) עד להפעלה ותחזוקה של ה-IT בארגון".

"DXC עושה שימוש במאיצים, שבסאפ מכונים Best Practices, המפשטים את המסלול של הלקוחות על מנת להפוך לארגון דיגיטלי", אמר פטרון. "אחד מהם הוא Y90 המאפשר ללקוח לקבל מערכת בסיסית לנושא סחר דיגיטלי תוך 90 יום".

"לקוח לדוגמה מסוג Business TO Business היא frucor. אצל לקוח זה DXC סיפקה פתרון של סחר דיגיטלי hybris, SAP hybris Marketing ו-C4C. לקוח מסוג Business to Customer, למשל, הוא Spotlight, עבורו DXC ביצעה יישום של שני מותגים על מגוון אתרי סחר בארצות שונות, שפות שונות ומטבעות שונים.

שרון בצלאל, מנכ"ל Value Plus

שרון בצלאל, מנכ"ל Value Plus. צילום: ניב קנטור

שרון בצלאל, מנכ"ל Value Plus, הציג את הטמעת פלטפורמה של SAP CRM בענן בפלרם (Palram). לפלרם יש מפעלי ייצור בארץ, וכן משרדי מכירות ומרכזי פיתוח במספר מדינות ובראשן ארצות הברית.

לדבריו, "עד להתקנה זו, חלק מהמשתמשים בפלרם אמריקה השתמשו בהתקנות מקומיות של מערכת ה-CRM של מיקרוסופט (Microsoft) או בשירותי הענן של Salesforce. לפני שנה וחצי נכנסה סאפ עם מערכת ה-CRM בענן. הצגנו אותה לאנשי השיווק והמכירות בפלרם אמריקה והם בחרו בפלטפורמה של סאפ עם התקנה של Value Plus שגם מעניקה להם תמיכה גלובלית".

אורן גרשון, יועץ מומחה לתחום הלוגיסטי. צילום: ניב קנטור

אורן גרשון, יועץ מומחה לתחום הלוגיסטי. צילום: ניב קנטור

אורן גרשון, יועץ מומחה לתחום הלוגיסטי, ואלי חרוש, מומחה דיגיטל ב-DXC, הציגו פתרונות מובייל מבית DXC לניהול מלאי ואחזקה. מרכז המצוינות של DXC בנושא SAP Mobility יושב בישראל ומספק שירותים ללקוחות מקומיים וגלובליים כאחד.

גרשון הציג אפליקציה לניהול מלאי פיזי באתרי אחסון והמסכים השונים בה והתהליכים שהיא מטפלת בהם: קבלות למלאי באתר אחסון; ניפוק ממלאי בסימוכין לשריון; ספירת מלאי; העברות מלאי ועוד. יתרונות האפליקציה: נוחות תפעול, ניידות באתרים, דיווח בזמן אמת ומקצר זמני דיווח. חרוש הציג הדגמה חיה של אפליקציה לאחזקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים