Essential Phone של מייסד אנדרואיד הושק באופן רשמי

הטלפון של אנדי רובין מציע שלדה שמורכבת מסגסוגת מעניינת של טיטניום עם חומרים קרמיים שעמידה הרבה יותר למכות ונפילות ● גודל המסך הייחודי - כ-5.71 אינץ', והוא מגיע עם שוליים דקיקים לחלוטין, כך שהוא עוטף את המצלמה הקדמית ● שיעמום לא יהיה כאן

Essential Phone. צילום: יח"צ

Essential Phone, הטלפון מעורר הסקרנות של אנדי רובין, שהיה אחד המייסדים של מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), הושק באופן רשמי.

הטלפון, המבוסס מערכת הפעלה נקייה כמעט לחלוטין של גוגל (Google), כצפוי יש לומר, מציג עיצוב ייחוד משהו שאפשר גם להגדירו כנקי. הוא גם מציע שלדה שמורכבת מסגסוגת מעניינת של טיטניום עם חומרים קרמיים שעמידה הרבה יותר – לפחות על הנייר – למכות ונפילות מגובה מאשר השילוב של מעטפת המבוססת על סגסוגת אלומיניום.

אנדי רובין, מייסד ומנכ"ל Playground Global ויוצר האנדרואיד. צילום: ויקיפדיה

אנדי רובין, מייסד ומנכ"ל Playground Global ויוצר האנדרואיד. צילום: ויקיפדיה

גם גודל המסך ייחודי, 5.71 אינץ', כמו גם יחס ההיבט שלו שהוא 19:10, יותר אפילו יותר ממה שסמסונג (Samsung) הציעה עם מכשירי ה-Galaxy S8 החדשים שלה, 18.5:10 ו-LG עם ה-G6 שהציגה מסך ביחס של 18:10.

יחס ההיבט המוזר הזה, שאולי עוד פשוט לא התרגלנו אליו, גם מוביל לרזולוציה יוצאת דופן של 2,560×1,312 פיקסלים. אחת הסיבות היא שהמסך מגיע עם שוליים דקיקים לחלוטין, גם כלפי מעלה, כך שהוא עוטף את המצלמה הקדמית, שגודלה 8 מגה-פיקסלים – אחד העיצובים הכי מעניינים שנראו עד היום בשוק בהיבט הזה.

עריסת טעינה מהירה

מאחור מוצאים את חיישן טביעות האצבע העגול שמעליו, ושמאלה ממנו, המצלמה כפולת עדשות ה-13 מגה-פיקסל והמבזק הדו-גווני. הדבר הבולט כאן הוא שתי נקודות מגע מגנטיות מצד ימין שמיועדות לשילוב מודולים. אחד מהם אמור להיות בעתיד הקרוב מעין עריסת טעינה מהירה. מודל אחר שכבר הוצג הוא מצלמת 360 מעלות.

מבחינת תצורה פנימית, הטלפון נמצא בקצה העליון בכל קנה מידה. המערכת על שבב היא Snapdragon 835 המובילה של קוואלקום (Qualcomm), והוא מגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ולא פחות מ-128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה בתקן הכי מהיר שיש כיום בשוק, UHS 2.1. כמו כן תומך הטלפון ב-WiFi 802.11ac ובבלוטות' בתקן 5.0 החדש. המחבר הוא USB-C ויש דונגל להתאמה לאוזניות 3.5 מ"מ. הסוללה היא בנפח של 3,040mAh.

המכשיר יגיע בצבעי לבן טהור, ירח שחור, אפור מהמם ומעמקי האוקיינוס שזה בעצם סוג של צבע ירוק. הוא כבר זמין להזמנות מראש בהמחיר של 699 דולר, או 749 דולר כולל מודל המצלמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים