זאפ ואתר הספורט ONE ישתפו פעולה בהשוואה בין שחקני ליגת העל בכדורגל

מאגר הנתונים של ONE אודות שחקני ליגת העל שולב בכלים ההשוואתיים המשמשים את גולשי זאפ לצורך בדיקה ודירוג של מוצרי צריכה ● את ההשוואות והדירוגים ניתן יהיה לבצע משני האתרים ● בהמשך צפויים להיכלל בפרויקט גם נתונים אודות ספורטאים מענפים אחרים

אתר השוואת המחירים זאפ השיק קטגוריית ספורט חדשה, כחלק משיתוף פעולה עם אתר ONE. במסגרת שיתוף הפעולה ידורגו שחקני הכדורגל בליגת העל הישראלית לפי מגוון פרמטרים, בדומה להשוואות שמציע זאפ בתחום מוצרי הצריכה. על פי התכנית, בהמשך תושקנה גם קטגוריות דירוג של ספורטאים מענפים נוספים.

גולשי זאפ ו-ONE יוכלו לבצע השוואות בין 338 שחקני ליגת העל, לפי פרמטרים כמו: שם השחקן, הקבוצה בה הוא משחק, תפקידו בקבוצה, מספר בישולים, מספר שערים, ועוד. בנוסף, הגולשים יוכלו לדרג את השחקנים בדף המוצר שלהם ולהוסיף את חוות דעתם – בדומה לדירוג מוצרי הצריכה בזאפ. השחקן שיזכה למרב הדירוגים יוכרז כשחקן המצטיין ל-2009.

שי לב, מנהל הפיתוח העסקי של ONE: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם זאפ, ואין לי ספק, כי מאגר הנתונים שלנו ביחד עם היכולות ההשוואתיות של זאפ, ייתנו לגולשים את הכלים הטובים ביותר בבואם לבחור את השחקן המצטיין בליגת העל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים