דרוש: CTO לרשות שדות התעופה

הרשות יצאה למכרז חיצוני על התפקיד, לאחר שלא נמצא מועמד מבפנים ● המועמד הנבחר יחליף את רונן נדלר, שעבר לתפקיד נהל אגף התשתיות של פלאפון

רונן נדלר, מנהל תשתיות טכנולוגיות, חטיבת מערכות מידע, פלאפון. צילום: קובי קנטור

רשות שדות התעופה פרסמה באחרונה מכרז חיצוני לתפקיד ה-CTO שלה. מי שייבחר יחליף את רונן נדלר, שפרש מהרשות בחודש שעבר לטובת תפקיד מנהל אגף התשתיות של פלאפון.

הרשות פרסמה את המכרז החיצוני לאחר שלא נמצא מועמד פנימי שיחליף את נדלר. כמתחייב בגופים ציבוריים, היא פרסמה קודם כל את המכרז הפנימי, ורק לאחר מכן פנתה אל מחוץ לארגון.

על פי דרישות המכרז, על כל מועמד להיות בעל חמש שנות ניסיון לפחות בתפקיד דומה, ולחילופין שלוש שנות ניסיון בניהול פיתוח עצמי בארגוני לקוח ולא ספקים או ניסיון מוכח בניהול IT. בנוסף, נדרש ממנו סיווג ביטחוני מתאים, בהתאם לנהלים המקובלים בעבודה ברשות שדות התעופה.

מועמדים שרוצים להתמודד על התפקיד צריכים לפעול במהירות, שכן המועד האחרון להגשת המועמדות הוא סוף חודש זה. מי שייבחר יעבוד באגף מערכות המידע של הרשות, שבראשו עומד המנמ"ר, מיכאל רוף.

נדלר החליף בפלאפון את אהרון הוברמן, שפרש זמן קצר לאחר שהנהלת החברה ביצעה שינוי ארגוני, שבמסגרתו אוחדו אגפי הפיתוח והתשתיות. אולם, כעבור זמן קצר, לאחר שהוברמן עזב, הופרדו שני האגפים מחדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים