מעצרו של אלי רייפמן הוארך בשישה ימים

בית המשפט קבע, כי על המשטרה לבצע פעולות נוספות, בהן חקירת מעורבים אחרים בפרשה, וכי אם רייפמן ישוחרר, הוא עלול לחבל בחקירה ● רייפמן נעצר אמש (ב') בחשד שלווה כספים משתי חברות בריטיות לאחר שהציג להן מסמך מזויף ● במסמך טען רייפמן, כי יש לו בטוחות להלוואות בדמות מניות של חברה בבעלותו, שאותן הוא מחזיק בבנקים בבריטניה

מעצרו של איש העסקים אלי רייפמן, שנעצר אמש (ב') בחשד לזיוף ולקבלת דבר במרמה, הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב בשישה ימים. בית המשפט קבע, כי על המשטרה לבצע פעולות נוספות, בהן חקירה של מעורבים אחרים בפרשה, והביע את חששו, כי אם רייפמן ישוחרר – הוא יחבל בחקירה.

רייפמן, המייסד והמנכ"ל לשעבר של אמבלייז (Emblaze), חשוד, כי לקח הלוואות בסך של שישה מיליון דולרים על סמך מסמך מזויף. החשד נגד רייפמן עלה לאחר חקירה שהתנהלה בישראל ובבריטניה, שבמהלכה ביצעו חוקרי המשטרה חיקור דין בממלכה.

על פי החשד, המסמך המזויף הצביע על ביטחונות בדמות מניות של חברה שבו נכתב שהיא בבעלותו של רייפמן, ושאותן הוא מחזיק בבנק בבריטניה. המשטרה חושדת, כי רייפמן הציג את המסמך לשתי חברות בריטיות ולכמה אנשים בישראל, שמהם ביקש ללוות את הכסף.

רייפמן הובא הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו. הוא מכחיש את החשדות נגדו וטוען, כי הכול נעשה באופן חוקי.

זו אינה ההסתבכות הראשונה של רייפמן לאחרונה. בספטמבר האחרון הוא נשלח לכלא על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב, לאחר שפעל בניגוד להחלטת בית המשפט ולא העביר מניות של אמבלייז לכונס הנכסים של החברה, עו"ד איתן ארז. רייפמן אף חייב כספים לגורמים שונים, בהם ל-"מלך השוק האפור", שלי נרקיס.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתי

    רייפמן יא מלך, אני מת לראות איך תברא את דרכך מעלה מהבור הזה.

אירועים קרובים