יבמ רכשה את חברת ה-BPM לומבארדי

החברה הפרטית מטקסס מייצרת תוכנה לשיפור הניהול והשילוב של תהליכים עסקיים מרכזיים ● היא הייתה אחת החברות הראשונות בשוק שביססה את מוצריה על סביבת WebSphere של יבמ ● היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום

יבמ (IBM) הודיעה, כי תרכוש את לומבארדי (Lombardi) – חברת תוכנה העוסקת בתחום ניהול התהליכים העסקיים (BPM). לומבארדי היא חברה פרטית מאוסטין, טקסס, שמייצרת תוכנה לשיפור הניהול והשילוב של תהליכים עסקיים מרכזיים, דוגמת תכנון מוצרים, ניהול שרשרת אספקה, ניהול משאבי אנוש, ניהול שירותי IT ורכש. כלי התוכנה של החברה מסייעים במיכון של התהליכים הללו, ומנהלים אותם במתכונת עקבית, עם יכולות לחיזוי. היקפה הכספי של הרכישה לא נמסר.

ללומבארדי לקוחות במגוון תחומי עסקים ותעשיה, דוגמת בנקאות, ייצור, גופי ממשל, חברות ביטוח וחברות תקשורת. בין לקוחותיה בולטים הבנק הלאומי של קנדה, יצרניות הרכב יגואר-לנד רובר ופורד, ענקית הצעצועים האסברו (Hasbro), הממשל האמריקני, AFLAC, אינטל (Intel), ספרינט (Sprint) ו-T-Mobile. כלי התוכנה של לומבארדי בנויים בגישה מחלקתית, ומספקים יכולות ניהול תהליכים, המשלימות את אלה הקיימות כבר ביבמ.

לומבארדי הייתה אחת החברות הראשונות בשוק שביססה את מוצריה על סביבת WebSphere של יבמ. רכישתה מביאה יכולות משלימות לאלה המוצעות כיום על ידי יבמ, במסגרת קו המוצרים של WebSphere. "גישת העבודה השיתופית והממשק הגראפי הנוח לשימוש בתהליכי הפיתוח והיישום של תהליכים עסקיים אותם קידמה לומבארדי, תורמת מימד חדש לסל הפתרונות של יבמ, לניהול תהליכים כלל-ארגוני משולב", נמסר.

על פי תחזית IDC, ירשום השוק העולמי של BPM צמיחה שנתית ממוצעת של 15% בארבע השנים הקרובות, מ-1.9 מיליארד דולרים ב-2009 ל-3 מיליארד דולרים ב-2013. יצוין, כי בשש השנים האחרונות ביצעה יבמ יותר מ-90 רכישות של חברות. לומבארדי היא החברה השמינית אותה רוכשת יבמ בתחום השילוב העסקי. ב-2008 רכשה יבמ שלוש חברות בתחום: ILOG ,InfoDyne ו-ApSoft. השנה רכשה יבמ שמונה חברות ובהן שש חברות תוכנה ושתיים בזרוע השירותים שלה.

יבמ מסרה, כי "הרכישה ממחישה ומעמיקה את מחויבותה של החברה לתחום הארכיטקטורה מוכוונת השירותים, ולניהול תהליכים עסקיים. עם קהילת SOA המונה יותר מ-8,000 לקוחות ו-7,400 שותפים עסקיים, וקהילת BPM של 5,000 לקוחות ו-2,500 שותפים עסקיים, אנו יוצרים מומנטום בתחום הצומח במהירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים