HP השיקה כלים חדשים להגירה למיחשוב ענן

מערכת Operations Orchestration החדשה שהושקה, נועדה לסייע לארגון לנהל ניפוק אוטומטי של משאבי מיחשוב שהוא בוחר לקבל בענן ● כמו כן, הכריזה החברה על כלי הניהול ובקרה חדשים, הכוללים את משפחת הפתרונות HP Cloud Assure לאספקת תוכנה כשירות (SaaS) ● הכלים החדשים הושקו בכנס של חטיבת התוכנה והפתרונות של HP, שנערך השבוע בהמבורג

17/12/2009 12:37

בכנס השנתי של משתמשי חטיבת התוכנה והפתרונות של HP לאזור EMEA, שנערך השבוע בהמבורג שבצפון גרמניה, השיקה ענקית ה-IT מספר כלים ושירותים חדשים, שנועדו לסייע לארגונים להגר ממרכזי מיחשוב פיזיים קיימים – לסביבות מיחשוב ענן.

כך, פתחה HP עם ההכרזה על המהדורה החדשה של מערכת Operations Orchestration, שתותקן במרכז הפיזי של הארגון, ותסייע לו לנהל ביעילות ניפוק אוטומטי של משאבי המיחשוב שהוא בוחר לקבל אותם בענן חיצוני, כמו למשל פלטפורמת Elastic Compute Cloud של אמזון (Amazon).

סקר מנמ"רים גלובלי נרחב שערכה HP ושהוצג בכנס, הראה שמנהלי ה-IT שוקלים עתה יותר מבעבר להגר למודל מיחשוב הענן. בהכרזה זו, מסרו קברניטי החברה, מציגה HP את מחויבותה לסייע לארגונים להתמודד טוב יותר עם האתגרים העסקיים בתנאי אי-הוודאות הכלכלית של ימינו. זאת, אמרו, במקביל למעבר למודל החדיש של מיחשוב ענן. בהכרזה הנוכחית הרחיבה HP משמעותית את פורטפוליו הפתרונות שלה לאספקה, בקרה וניהול של שירותי ענן. ההשקה כללה גם כלי ניהול ובקרה, תשתיות וירטואליות ופתרונות לספקי תקשורת.

הכרזת כלי הניהול והבקרה החדשים כללה את משפחת הפתרונות HP Cloud Assure לאספקת תוכנה כשירות (SaaS). בגרסה החדשה של HP Cloud Assure, מאפשר מודול בקרת העלויות Cost Control לארגונים לחזות כיצד היישומים שלהם "יתנהגו" בסביבת הענן, ומסייע להם באופטימיזציה של היישומים השונים הפועלים בענן. פתרון בקרת העלויות מסופק על ידי HP כיישום SaaS, כאשר הבסיס לו הוא הטכנולוגיה של חברת SiteScope, שנרכשה על ידי מרקורי אינטראקטיב (Mercury Interactive), שבעצמה נרכשה על ידי HP ב-1996.

הרכיב שלישי בהכרזה, היה תשתיות וירטואליות ותשתיות ענן (IaaS). כך, חשפה HP את תוכנית HP CaaS, שנועדה לסייע לחברות טלקום להציע שירותי תקשורת כשירות (CaaS) לעסקים קטנים ובינוניים. פתרונות HP לספקי שירותי התקשורת CSP יורכבו משירותי שירות עצמי של IVR, שירותי מעקב וידיאו במעגל סגור, תקשורת אחודה ומוקד שירות מבוסס פרוטוקול IP. את הפתרונות הללו תציע HP באמצעות שותפיה העסקיים.

מחקר מקיף שנערך עבור HP מצא, כי מעל ל-90% ממקבלי ההחלטות הבכירים בארגונים, מאמינים שהתנודות הכלכליות ימשיכו להיות בלתי צפויות בשנים הקרובות. בנוסף, 75% מסמנכ"לי מערכות המידע בארגונים מעניקים חשיבות גבוהה להשקעה בטכנולוגיה גמישה, בעלת יכולת להתרחב ולהתכווץ במהירות, כמו גם בכלים המאפשרים לתקשר במהירות עם שותפים טכנולוגיים.

אגף התוכנה והשירותים של HP מאמין שהפתרונות החדשים מעניקים לארגונים שלוש תועלות עיקריות: גמישות בניפוק תשתיתי מהיר לצרכים משתנים, אופטימיזציה ושליטה טובה יותר בהוצאות המיחשוב במצבים שונים והקטנת רמת הסיכון

תום הוגאן, סגן נשיא בכיר לתוכנה ושירותים והמנכ"ל העולמית של חטיבת התוכנה והפתרונות ב-HP, מסר, כי "סמנכ"לי מערכות המידע מבינים את הפוטנציאל העסקי הרב של מיחשוב הענן, אך שוקלים היטב גם את ניהול הסיכונים הכרוך בהגירה לסביבה כזו. היצע הפתרונות החדש של HP מסייע להם להעריך ולמתן את הסיכון ולהפיק ערך עסקי גבוה יותר, על ידי ניתוץ החסמים הקיימים כיום בהקשר של עלויות וביצועים".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים