תקלה במתגים גרמה לכך שהחל מאתמול בעשר בלילה לגולשים רבים אין גישה לאינטרנט

ההפרעות בגלישה נובעות ככל הנראה מתקלה במתג של מד-1 בפתח תקווה, שהשפיעה על כל ספקיות האינטרנט בארץ ● נטוויז'ן: "אנו מודעים לאפשרות של קשיי התחברות לאינטרנט ומבקשים לא לבצע שינויים בחייגן, לרבות שם משתמש וסיסמה וממליצים לנסות ולהתחבר מאוחר יותר" ● 012-סמייל: "בעקבות פגעי מזג האוויר ברחבי הארץ, יתכנו שיבושים בגלישה. עקב כך צפויים זמני המתנה ממושכים"

חלק לא מבוטל מקוראי אנשים ומחשבים לא יוכלו לקרוא את הידיעה הבאה בזמן אמת. הסיבה היא שהחל מאמש (ג') בעשר בלילה, לבתים רבים בישראל אין גישה לאינטרנט, עקב תקלה שמקיפה את כל הספקיות באזורים רבים של המדינה.

ההפרעות בגלישה נובעות ככל הנראה מתקלה במתג של מד-1 בפתח תקווה, שהשפיעה כאמור על כל ספקיות האינטרנט בארץ. לטענת גורמים בענף, מדובר בתקלת חשמל שארכה שניות אחדות בלבד, אך הספיקה להפיל מתגים שאליהם מחוברים עשרות אלפי לקוחות. לא כל הנתבים והמודמים הצליחו להתחבר והבוקר אף נוצר עומס נוסף בכל השרשרת שבין המשתמשים הסופיים, דרך הספקיות ועד ליציאה לאינטרנט, בעקבות גולשים שניסו להתחבר שוב שוב – אך לא הצליחו.

המתקשרים לשירות התמיכה של נטוויז'ן קיבלו את ההודעה המוקלטת הבאה: "אנו מודעים לאפשרות של קשיי התחברות לאינטרנט ומבקשים לא לבצע שינויים בחייגן, לרבות שם משתמש וסיסמה וממליצים לנסות ולהתחבר מאוחר יותר". לקוחות 012-סמייל קיבלו את ההודעה הבאה: "לקוחות יקרים, בעקבות פגעי מזג האוויר ברחבי הארץ, יתכנו שיבושים בגלישה. עקב כך צפויים זמני המתנה ממושכים (בשירות הלקוחות)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים