משה בראונר, מנכ"ל EMC ישראל לשעבר, מונה למנהל מגזר בסניף HP בארץ

תפקידו של בראונר, שנוצר עקב שינויים ארגוניים שבוצעו בחברה, יהיה מנהל מגזר פתרונות ליישומים קריטיים ומכירות אסטרטגיות ● יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל: "בראונר מביא עמו ניסיון רב וידע בשוק הטכנולוגיה בישראל. קשריו והמוניטין הרב שצבר יסייעו רבות ל-HP"

פחות מחודשיים מאז סיים את תפקידו כמנכ"ל הסניף הישראלי של EMC, הצטרף היום (א') משה בראונר להנהלת HP ישראל, שם  יאייש תפקיד חדש, שנובע מהשינויים הארגוניים שביצעה החברה באחרונה. כך, יכהן בראונר כמנהל מגזר פתרונות ליישומים קריטיים, ויוביל תהליכים ארוכי טווח כמנהל מכירות אסטרטגיות בסניף. מ-HP נמסר, כי בראונר ידווח למנהל חטיבת HP Enterprise Business, אריק יפה.

בראונר שימש כמנכ"ל EMC ישראל משנת 2001 ועד אוקטובר האחרון. את מקומו ב-EMC ממלא כיום באופן זמני יוסי פיקל, לאחר שהמנכ"ל שנבחר במקום בראונר, אייל קופיט, נאלץ לסיים את תפקידו זמן קצר לאחר המינוי, בעקבות עברו הפלילי. בראונר הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מהטכניון, ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, בירך על הצטרפותו של בראונר לחברה ואמר, כי "בראונר מביא עמו שנים של ניסיון וידע על שוק הטכנולוגיה בישראל. הניסיון העסקי שלו, קשריו עם הלקוחות והמוניטין שצבר מהווים חיזוק משמעותי ל-HP ויסייעו לנו להוביל את הארגון להצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים