הסתברות לתקלה בשעון המתזמן חלק ממוצרי סיסקו

על פי הענקית, שעונים בתצורת שבבים, המתזמנים את חלק מהמתגים, הנתבים והתקני האבטחה שלה, עלולים ''לדעוך'', משמע - לחדול מלפעול, לאחר כ-18 חודשי עבודה, ולהביא לכך שגם התקני החברה יחדלו מלפעול ● החברה והשותפים העסקיים פועלים באופן יזום כדי להחליף את המוצרים הפגומים בתקינים - ללקוחותיה

סיסקו

תקלה עלולה לקרות בשעון המתזמן בחלק ממוצרי סיסקו (Cisco) ולפגוע בתקינות הפעולות שלהם, כך הודיעה החברה.

על פי ענקית התקשורת, רכיב השעון, המתזמן את פעילות המוצרים, עלול להביא לכישלון בחלק ממוצרי החברה. המוצרים הם: מתגי Nexus מסדרה 9000, נתבי ISR, התקני אבטחה ASA, והמתגים המנוהלים בענן של Meraki.

על פי הודעת החברה, שעונים בתצורת שבבים המתזמנים את חלק מהמתגים, הנתבים והתקני האבטחה שלה, עלולים "לדעוך", משמע לחדול מלפעול, לאחר כ-18 חודשי עבודה, ולהביא לכך שגם חלק מהתקני החברה יחדלו מלפעול. בסיסקו מוסרים שבכל מקרה, הסבירות לכך נמוכה.

דואגת למוניטין של מוצריה

בחלק מהיחידות, כתבו אנשי החברה, "הבחנו כי עוצמת האות אותו משדר השעון קטנה לאורך זמן. למרות שהפעילות של מוצרי סיסקו עם רכיב זה כרגע תקינה בדרך כלל, אנו צופים לגידול בכמות הכשלים במוצר השעון לאורך השנים, והם מתחילים לעשות זאת כשנה וחצי לאחר שהחלו לפעול. לאחר שרכיב השעון חדל מלפעול, המערכת תפסיק לתפקד, לא תבצע אתחול, ולא תוכל לפעול שוב באופן תקין".

עוד ציינו בסיסקו כי רכיב השעון עובד גם עם ספקיות תקשורת אחרות. "זיהינו את כל מוצרי סיסקו שיש בהם רכיב אל מול הספק, על מנת להחליפו. בכל המוצרים המגיעים לשוק כעת – אין את הבעיה האמורה".

ענקית התקשורת זיהתה את הבעיה בנובמבר האחרון, וציינה כי היא פועלת באופן יזום מול שותפיה העסקיים, על מנת להחליף את המוצרים הפגומים באחרים – ללקוחותיה. היא סירבה לפרסם את שם יצרן רכיבי השעון, "כמדיניות" ואמרה כי היא – סיסקו – עומדת בחזית מול לקוחותיה והיא זו שדואגת למוניטין של מוצריה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים