ITnavPro תמכור ותטמיע בישראל את מוקדי השירות של NICE

ההסכם נועד לקדם את פעילותה העסקית בישראל של NICE בתחום פתרונות ההקלטה ● גורמים בשוק העריכו כי הוא יניב ל-ITnavPro גידול של עשרות אחוזים ומיליוני שקלים במכירות

יאיר אריאלי, סמנכ''ל מכירות ופיתוח עסקי, ITNAVpro. צילום: קובי קנטור

ITnavPro תמכור ותטמיע בישראל את מוקדי השירות של NICE.

ההסכם נועד לקדם את פעילותה העסקית בישראל של NICE בתחום פתרונות ההקלטה. ITnavPro פועלת בעולם פתרונות תקשורת ומוקדי שירות מתקדמים והיא תיתן שירות ותטפל בעשרות לקוחות ארגוני אנטרפרייז של NICE. גורמים בשוק העריכו כי ההסכם עם NICE יניב לה גידול של עשרות אחוזים ומיליוני שקלים במכירות.

שלומי איתן, סמנכ"ל מכירות מזרח אירופה, ישראל ואפריקה, NICE, אמר כי "לאור הפוטנציאל העסקי הטמון בשוק הישראלי, בחרנו ב-ITnavPro כדי לקדם את פעילותינו בתחום פתרונות מוקדי השירות. החברה תאפשר ללקוחות NICE ליהנות מפתרונות לשיפור תהליכי השירות ללקוחותיהם ולסייע להם לנהל את כללי הציות לרגולציה המשתנים כל העת. המהלך יאפשר לנו להרחיב את בסיס הלקוחות שלנו בשוק הישראלי".

יאיר אריאלי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי, ITnavPro, הוסיף כי "בשנים האחרונות אנו מקדמים מכלול פתרונות בתחום מוקדי השירות בארגונים השונים. הרחבנו את סל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחות, ואנו משלבים בו יישומים של חברות סטארט-אפ ישראליות וחברות בינלאומיות. זאת, על מנת לספק פתרון כולל לצורכי הלקוחות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים