אלטשולר שחם שדרג מערכת של Veeam ב-300 אלף שקלים

הגרסה החדשה של הפתרון מקצרת עבור בית ההשקעות שחזור של שרת בודד מיומיים לדקות ספורות בלבד ועל פי Veeam משפרת את הביצועים ב-99.8%

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam

בית ההשקעות אלטשולר שחם שדרג בחודש החולף את Veeam Availability Suite לגרסה 9.5, שהושקה לקראת סוף 2016. ההיקף הכספי של ההטמעה נאמד בכ-300 אלף שקלים.

הגרסה החדשה של הפתרון מקצרת שחזור של שרת בודד מיומיים לדקות ספורות בלבד ועל פי Veeam, משפרת את הביצועים ב-99.8%. יכולות של דדופליקציה ודחיסה הוסיפו לבית ההשקעות שטחי אחסון נרחבים. הפתרון אף מאפשר לשחזר מידע בלחיצת מקש בודדת, לשחזר אובייקטים בודדים מה-Active Director בתווך פחות מחמש דקות, לשחזר טבלאות מה-SQL ולהקים במהירות סביבות טסטים, על ידי שחזור מידע לשרת נוסף. כל זאת לצד זמני התאוששות ושחזור מידע בתוך פחות מרבע שעה.

מ-Veeam נמסר כי מדובר בפתרון פשוט ונוח לתפעול, ניתן להתחבר אליו מהמחשב האישי וקל לשדרג אותו לגרסאות חדשות. גרסה זו שלו משפרת את הסקלביליות והביצועים בצורה ניכרת. היא מציעה יותר מ-100 יישומים חדשים, שמבטיחים זריזות וזמינות של 24.7.365 של כל המידע והאפליקציות – ללא קשר למיקום שלהם – באתר הלקוח או בענן.

"Veeam אפשרה לנו לעבור משירותי גיבוי מסורתיים לשירותי זמינות מידע איכותיים, עם 100% הצלחה בשחזור מידע, שיפור של 90% בזמני הגיבוי והרחבת נפחי הגיבוי פי 10 בהשוואה לפתרון הקודם. עוד היא מספקת לנו תכונות מגוונות, שתומכות בהתייעלות כלכלית ובשמירה על המוניטין שלנו", אמר משה חדד, מנכ"ל מיי נטוורק, שותפה עסקית של Veeam ומנהל התשתיות של אלטשולר שחם.

"החשיבות של זמינות מידע מלאה 24.7.365 עם יכולות שחזור ושליפה מהירים ובטוחים של כל פיסת מידע גדולה שבעתיים כאשר מדובר בחברה פיננסית," ציינה ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. "אלטשולר שחם לא יכול להרשות לעצמו לאבד מידע או לעכב שחזור ושליפה של מידע, והפתרון שלנו מסייע לה בכך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים