אתר בריטי העלה לרשת מסמכים על היטלר מימי מלחמת העולם הראשונה

מסמכים ובהם נתונים אישיים ופרטים על השירות של 1.5 מיליון חיילים ממדינת בוואריה שבגרמניה, בהם אדולף היטלר, בימי מלחמת העולם הראשונה הועלו לאתר Ancestry.co.uk ● כך, תואר היטלר כאמן קתולי, ונכתב שהוא נפצע קל בירך והותקף בגז במהלך ימי המלחמה ● "חשוב שתהיה לנו ההזדמנות לזכור את קורבנות המלחמה, לא משנה מאיזה צד", אמר דן ג'ונס, מנהל התוכן של האתר

האתר הבריטי ancestry.co.uk, שמגדיר את עצמו כאתר המוביל בממלכה להיסטוריה של משפחות (גניאולוגיה), העלה לרשת מידע מימי מלחמת העולם הראשונה לגבי 1.5 מיליון חיילים ממדינת בוואריה שבגרמניה, בהם אדולף היטלר. המידע, שהוחזק עד כה בארכיונים של בוואריה, כולל את השם, הדרגה, הדת והמקצוע של כל חייל, וכן תאריכים ומקומות שבהם שהה. היטלר תואר במסמכים כאמן בן הדת הקתולית, שתפקידו היה שליח שהעביר ידיעות מהמפקדה ליחידות שנמצאות בשדה הקרב.

עוד נכתב על מי שהיה לימים מנהיג הרייך השלישי, כי הוא נפצע פעמיים במהלך המלחמה. באוקטובר 1916 הוא "נפצע קל בירך בלה ברוק מירי ארטילרי", ושנתיים לאחר מכן הוא "הותקף בגז בלה מונטאז', ונלקח לבית החולים".

עוד עולה מהמסמכים, כי מי שהיה לימים מנהיג הרייך השלישי זכה בחמישה עיטורים על תפקודו במלחמה. בין היתר, הוא קיבל פעמיים את עיטור צלב הברזל.

דן ג'ונס, מנהל התוכן של Ancestry, אמר, כי "ככל שגרמניה משלימה עם ניתוח העבר הצבאי שלה – ובמיוחד ימי מלחמת העולם הראשונה – חשוב שתהיה לנו ההזדמנות לזכור את קורבנות המלחמה, לא משנה מאיזה צד". הוא הוסיף, כי "במהלך המאה האחרונה, אזרחים גרמנים נדדו ברחבי העולם. לכן, אנחנו מצפים שהתיעוד שחשפנו יעניין אנשים רבים במדינות רבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים