דנשיר ודטהסייף פנו לביהמ"ש בבקשה להקפאת הליכים; גרטנר: מקרים בודדים ולא בעיה ענפית

דנשיר הגישה היום (ד') לביהמ"ש המחוזי בתל אביב בקשה להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה ל-45 יום, לאחר שצברה חובות בסך 20 מיליון שקלים ● דטהסייף פנתה לביהמ"ש המחוזי בירושלים למתן הצו, לאחר שצברה חובות של 120 מיליון שקלים, מתוכם 40 מיליון שקלים למיקרוסופט ● ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזה"ת: "חברות שלא הכינו את עצמן למצב הכלכלי משלמות את המחיר"

קבוצת דנשיר הגישה היום (ד') בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה להוצאת צו להקפאת ההליכים המשפטיים נגדה ל-45 יום. החברה, שחייבת כ-20 מיליון שקלים, ביקשה את הצו על מנת שתוכל למכור חלק מנכסיה בלי לחצים מצד הנושים. קבוצת דנשיר כוללת ארבע חברות – דנשיר תוכנה, דנשיר תמורות, דנשיר מערכות ו-ITPro – המספקות פתרונות עסקיים וטכנולוגיים משולבים ועוסקות במתן שירותי מיקור חוץ ופרויקטים ללקוחות עסקיים.

דנשיר היא החברה השנייה בתחום ה-IT אשר הגישה בימים האחרונים בקשה להוצאת צו להקפאת הליכים, כאשר הראשונה הייתה דטהסייף, שפנתה בבקשה דחופה לבית המשםט המחוזי בירושלים למתן הצו, לאחר שצברה חובות של כ-120 מיליון שקלים, מתוכם חוב של 40 מיליון שקלים למיקרוסופט (Microsoft) ו-28 מיליון שקלים לבנק דיסקונט.

ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזה"ת, אמר לאנשים ומחשבים, כי "זה נכון ששתי חברות חשובות בתחום ה-IT נקלעו לקשיים כספיים, אך מדובר במקרים בודדים ואין כאן בעיה ענפית אלא נקודתית".

לדברי גינדין, "אני לא יודע אם מדובר בבעיה של תזרים מזומנים, ניהול כושל, ירידה במכירות או כל דבר אחר, ולכן אני לא יכול לחוות דעה על הבעיה עצמה, אולם אני שוב חוזר ואומר – מדובר באירוע נקודתי".

עוד אמר גינדין, כי ייתכן מאוד שהקשיים של שתי החברות מקורם בהאטה הכלכלית שנרשמה במשק. "חברות שלא הכינו את עצמן למצב ולא התאימו את פעילותן למציאות שנוצרה או הכינו רזרבות כספיות משלמות את המחיר", אמר גינדין.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד דנשיר מאוכזב

    החברה הזו כבר מידרדרת במשך שנתיים. אני עובד DSKnowledge לא ברור מה הקשר לבלו פניקס שהיא חברת Mainfraim. חצי מהעובדים פוטרו ונשאר מומחה טכני אחד. כבר שנתיים שפרויקט הדגל בסלקום מקרטע ולא מצליך לעלות לאוויר, למרות כל ההזהרות המשיך להתנהל עם מינימום השקעה. סוף עצוב למערכת עם פוטנציאל.

אירועים קרובים