קמינריו גייסה 75 מיליון דולר – להתרחבות גלובלית וקידום מחקר ופיתוח

הגיוס מביא את סך המימון של החברה עד כה ל-218 מיליון דולר ● בתקופה הקרובה מתכוונים בקמינריו להאיץ את התרחבותה באירופה, אסיה פסיפיק והמזרח התיכון, ולהרחיב את תוכנית השותפים שלה

דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו

ביום שבו נמסר כי נרשם בשנה החולפת שיא בגיוסים של חברות ישראליות, הודיעה קמינריו (Kaminario) על גיוס שעשוי לסייע להביא לנתונים טובים גם השנה. חברת אחסון ה-All-flash מסרה כי היא גייסה 75 מיליון דולר בסבב חדש, שמביא את סך המימון של החברה ל-218 מיליון דולר.

הסבב האחרון הובל על ידי Waterwood Group, חברת השקעות פרטית שמשקיעה בחברות טכנולוגיה בשלבי צמיחה. השתתפו בסבב זה משקיעים חדשים וקיימים, כולל סקויה (Sequoia), פיטנגו (Pitango), לזרוס (Lazaros), בנק עמק הסיליקון (Silicon Valley Bank) ו-lobespan Capital Partners.

מקמינריו נמסר כי ההון שגויס ישמש להאצת יוזמות פנייה שלה לשוק, הרחבת נוכחותה הגלובלית וקידום מחקר ופיתוח.

התוכניות לעתיד של קמינריו

במהלך השנה הקרובה ואחריה מתכוונים בחברה להאיץ את התרחבותה באירופה, אסיה פסיפיק והמזרח התיכון, תוך מינוף תוכנית ערוץ השותפים שלה, Accelerate. כמו כן, מתכוונת קמינריו להרחיב את אקו-סיסטם השותפויות הטכנולוגיות שלה, כדי לספק פתרונות מלאים יותר ללקוחותיה, עם דגש על הבאת האחסון קרוב יותר אל שכבת האפליקציה. בקמינריו מחפשים אינטגרציה הדוקה יותר עם פלטפורמות מסדי נתונים, פתרונות וירטואליזציה, Hypervisors ופרדיגמות פיתוח.

עוד מתעתדים בחברה להשתמש בסכום לטובת הארכיטקטורה מוגדרת התוכנה שלה, "כך שלקוחות יוכלו לאמץ טכנולוגיות חומרה חדשות, ללא שדרוגים הדורשים החלפת חומרה", לדבריה. "סבב הגיוס יאפשר לנו להאיץ את תוכנית החדשנות שלנו ולתת ללקוחות קיימים נתיב מהיר יותר להתקדמות".

יצוין כי לפי הערכת IDC, שוק מערכות האחסון הארגוניות ירשום עד 2020 גידול ניכר, של 21.4%, ויעמוד על 40 מיליארד דולר.

דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו, אמר כי "הצמיחה העסקית החזקה שלנו, הטכנולוגיה וההזדמנויות בשוק ה-All-flash הופכות את קמינריו לאטרקטיבית למשקיעים ולשותפים כאחד". הוא ציין ש-"תפקידו של הדטה סנטר משתנה, כאשר עסקים ממשיכים להאיץ טרנספורמציה דיגיטלית ולאמץ ענן, ואנחנו מספקים פתרונות אחסון אג'יליים עבור יישומים לפי דרישה חדישים. מימון זה יאפשר לנו להמשיך את ההתרחבות הגלובלית ולהאיץ את תוכנית החדשנות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים