ITLogic בנתה תשתיות תקשורת של HPE לקבוצת UMI

הפרויקט ארך ארבעה חודשים, הסתיים באחרונה והיקפו הכספי עומד על כ-650 אלף שקלים

ITLogic ערכה פרויקט לתכנון ולהקמת תשתית תקשורת מחשבים אקטיבית עבור קבוצת UMI. הפרויקט ארך ארבעה חודשים, הסתיים באחרונה והיקפו הכספי עומד על כ-650 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט העבירו אנשי ITLogic את מערכות הליבה של קבוצת UMI והדטה סנטר שלה אל המתחם החדש של הקבוצה המאוחדת UMI וקרדן רכב (אוויס) – בלוד.

בנוסף כלל הפרויקט תכנון, הטמעה והגדרות של מתג BackBone ומתגי Top Of Rack של HPE – במהירויות של 10 ג'יגה ו-40 ג'יגה, וכ-30 מתגים של HPE במהירות 1 ג'יגה לתחנות קצה. עוד הוטמעה מערכת HP IMC (ר"ת Intelligent Management Center), המאפשרת לרכז, לנהל ולנטר את כל תשתיות הרשת בארגון.

למזער את הפגיעה בפעילות העסקית

שטח המתחם שהוקם בלוד עומד על 66 דונם ומכיל 25 אלף מ"ר של משרדים, אשר ישמשו את מטה הקבוצה, וכן שטחים המוקצים למרכז השבחה, אחסון והפצת כלי רכב של אוויס. הפרויקט נערך בלוחות זמנים נוקשים, כדי למזער את הפגיעה בפעילות העסקית של החברות.

שמוליק זמיר, מנמ"ר קבוצת UMI, אמר כי "תהליך המיזוג חייב חשיבה מחודשת על תשתיות המחשוב. זאת, על מנת לתת מענה לצרכי המחשוב של הקבוצה בהווה ובעתיד. מורכבות הפרויקט נבעה מכך ששתי החברות – קרדן רכב ו-UMI – שונות בפעילותן, ומפעילות סביבות שרתים עצמאיות, לצד סניפים רבים, אשר מחוברים למטות נפרדים".

שי רג'ואן, מנהל סיסטם בקבוצת UMI, הוסיף כי "ההיכרות המעמיקה של הצוות עם המוצרים וההכנה הנכונה שעברו – הביאו להצלחת הפרויקט".

לדברי עמית וילרה, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-ITLogic, "פרויקט בסדר גודל כזה מציב אתגרים רבים מבחינה טכנולוגית וניהולית. כדי לעמוד בו בהצלחה נדרש כל גורם שמעורב בתהליך להקפיד על תכנון מדוקדק של הפעולות שביצע. כך הקטנו את סיכוני הפרויקט למינימום האפשרי, מה שאפשר לנו לקבל החלטות מושכלות בשטח. הצלחת הפרויקט הייתה בעמידה בזמני ההשבתה הקצרים שיועדו בתחילתו, ללא חריגות בלתי צפויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים