מטריקס החליפה מערכת ניהול לקוחות של מיקרוסופט בבורסה; ההיקף הכספי: כחצי מיליון שקלים
המערכת החדשה, Microsoft Dynamics CRM 4.0, כוללת את ניהול הקשר עם חברי הבורסה וגופים נוספים הפועלים מולה, ניהול קהלי משקיעים, תיעוד ישיבות דירקטוריון ועוד ● הפרויקט בוצע על ידי אפקט, מרכז התמחות Microsoft CRM של מטריקס, ובמסגרתו אוחדו הדו"חות של הבורסה, ומספרם צומצם מ-300 ל-80 ● המערכת מהווה בסיס לשלבי ההמשך של הפרויקט, המבוצעים בימים אלה
אפקט, מרכז התמחות Microsoft CRM של מטריקס, השלים את שלב א' בפרויקט שביצע בבורסה לניירות ערך, ובמסגרתו הוחלפה מערכת ניהול הלקוחות Microsoft CRM 1.2 לגרסה Microsoft Dynamics CRM 4.0. שווי הפרויקט נאמד בכחצי מיליון שקלים.
במהלך הפרויקט נבנתה מחדש המערכת, תוך הסבת כל הנתונים מהמערכת הישנה באמצעות מנגנון אוטומטי של מיקרוסופט (Microsoft). חלק נוסף בפרויקט התמקד באיחוד וצמצום דו"חות של הבורסה מ-300 ל-80. התשתית שנבנתה משרתת כעשרה משתמשים ומהווה את הבסיס לשלבי ההמשך של הפרויקט, המותנעים בימים אלה, ובמסגרתו יוספו למערכת משתמשים ממחלקות נוספות, יכולות נוספות והרחבות. לצורך הפרויקט אף פיתח אפקט את ניהול הקשר עם חברי הבורסה ועם גופים נוספים הפועלים אל מול הבורסה, ניהול קהלי משקיעים, ניהול ארכיון, תיעוד ישיבות דירקטוריון ועוד.
איתן חתם, סמנכ"ל פיתוח ופרויקטים באפקט, אמר, כי "אפקט הביאה לפרויקט ניסיון רב ביישום מערכות CRM בעשרות גופים בישראל".
תגובות
(0)