בינג הושבת ושב לפעול לאחר חצי שעה
החדשות הטובות מבחינתה של מיקרוסופט: גולשים לא מעטים חשו בחסרונו של מנוע החיפוש שלה ● סטיה נדלה, סגן נשיא בכיר בחטיבה לשירותים מקוונים של מיקרוסופט, מסר כי החברה בודקת כעת כיצד עליה לשפר את התוכנות והשירותים על מנת למנוע תקלות דומות בעתיד
מנוע החיפוש בינג (Bing) הושבת ביום ה' למשך כחצי שעה בעקבות תקלה, אך החדשות הטובות מבחינתה של מיקרוסופט (Microsoft), אשר מנסה לכרסם במעמדה הדומיננטי של גוגל (Google) באינטרנט, הן שגולשים לא מעטים חשו בחסרונו של מנוע החיפוש של ענקית התוכנה. בנתח של בינג בשוק החיפוש לא חל שינוי בחודשים האחרונים, על פי נתונים של חברות המדידה Net Applications ו-Stat Counter. על פי נתונים של חברת המדידה comScore עמד בחודש אוקטובר הנתח של מיקרוסופט על כ-10% משוק החיפוש בארה"ב.
באשר לעניין שמגלים הגולשים במנוע החיפוש בינג התפרסמו עד כה ממצאים סותרים: על פי סקר שערכה מיקרוסופט מגלים עשרה מכל 15 משתמשים בגוגל נכונות לעבור לבינג, בעוד שעל פי סקר של אימרן חאן מ-J. P. Morgan, כ-98% מהמשתמשים אינם מוכנים לעבור לבינג. כעת, לאחר תקלה שנמשכה כחצי שעה, מתברר שגולשים רבים בכל זאת מודעים למצבו של מנוע החיפוש של מיקרוסופט.
סטיה נדלה, סגן נשיא בכיר בחטיבה לשירותים מקוונים של מיקרוסופט, מסר כי החברה בודקת כעת כיצד עליה לשפר את התוכנות והשירותים על מנת למנוע תקלות דומות בעתיד. "התקלה נבעה משינויי תצורה אשר בוצעו במהלך בחינה פנימית, שהסתיימה בנסיבות מצערות", כתב נדלה בהודעה שפרסם בבלוג של בינג. "ברגע שנתגלתה הבעיה בוטלו השינויים והאתר שב לפעול כרגיל. למרבה הצער, עד שהבעיה נתגלתה והתיקון הושלם חלפה כחצי שעה שבה לא ניתן היה להשתמש באתר בינג".
בניגוד לתקלות בגוגל, שבעקבותיהן תמיד עלו סימני שאלה ביחס למהימנות של שאר השירותים המקוונים שמציעה החברה, הרי שבעקבות התקלה שאירעה במנוע החיפוש של מיקרוסופט לא ניתן היה להבחין בפקפוקים ביחס למהימנותם של השירותים שמציעה ענקית התוכנה במתכונת של ענני מיחשוב.
תגובות
(0)