דיווחים: סמסונג תקדים את מועד ההשקה של ה-Galaxy S8

ההשקה של המכשיר החדש צפויה במרץ הקרוב – חצי שנה לפני זו של ה-iPhone 8 ● ההקדמה – בגלל הכישלון של ה-Galaxy Note 7

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

בעקבות הכישלון של ה-Galaxy Note 7 מתכוונת סמסונג (Samsung) להשיק מוקדם יותר בלוח הזמנים שלה את ה-Galaxy S8, והוא יגיע לשוק במהלך מרץ, כמעט מיד לאחר כנס הסלולר השנתי בברצלונה – כך על פי דיווחים.

עוד מצוין כי סמסונג תקנה למכשיר מראה חדש ואם משווים את הדיווחים הללו לאלה שעוסקים ב-iPhone 8, שאמור להגיע לשוק בספטמבר 2017, מגלים לא מעט קווים זהים.

כך, לדוגמה, בפעם הראשונה יהיה לאפל (Apple) מכשיר עם מסך OLED כמו אלה שמשובצים ב-Galaxy S כבר מזה מספר שנים. שנית, ההערכות הן ששתי החברות יציעו מכשיר עם ציפוי זכוכית כולל, כשחיישן טביעת האצבע נמצא בו וחיישנים אחרים יהיו משובצים בפאנלים עצמם. כמו כן, אמורים ה-Galaxy S8 וה-iPhone 8 להציע קצוות מעוגלים למסכים שלהם ושתי מצלמות אחוריות.

ההבדל המשמעותי הוא, לפי הדיווחים, במצלמות הסלפי של המכשירים. דיווח ב-ETNews מעלה כי המצלמה של סמסונג אמורה להציע גם מיקוד אוטומטי, שיאפשר לצלם תמונות סלפי טובות יותר, יקרה מבלי להגדיל את חיישן המצלמה ובלי לגרום לטלפון להיות עבה יותר באופן כללי. כמו כן, הזיהוי של המרחק לצורך ביצוע מיקוד אוטומטי ייעשה באופן שונה מזה שמשולב בתהליך של המיקוד האוטומטי במצלמות האחוריות, כאשר ייתכן שהוא מבוסס על חישה קולית.

לעומת זאת, לא דווח על כך שהמצלמה הקדמית של ה-iPhone 8 תכלול מיקוד אוטומטי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    אם אתם עושים כתבה על הגלקסי, למה דוחפים בכוח את האייפון? ש-ח-ר-ר-ו אותנו מהתפוח הרקוב. מעניין אם בכתבות על האייפון אתם גם דוחפים בלי שום קשר את הגלקסי..

אירועים קרובים