אינסטגרם מתחדשת בהודעות וסרטוני וידיאו חיים קצרי טווח

חידוש קונספטואלי ברשת החברתית - מעתה ניתן להעלות סרטון חי נטול שידורים חוזרים ולשלוח הודעות שייעלמו במהרה ● החברה מאמינה שהחידושים יאפשרו למשתמשים לחוש פחות מחויבים לתוכן מהודק ומלוטש

תוספות וחידושים. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) משיקה תכונות חדשות שמייצרות סינרגיה מהמיטב של סנאפצ'ט (Snapchat) ושל פריסקופ (Periscope).

במקום לבחור בהעתקת הקונספט של השידורים החיים בפייסבוק (Facebook) ושל ה-Messenger מבית ענקית הרשת החברתית, מעדיפה אינסטגרם להופך את הזרמת הווידיאו החיה וההודעות הפרטיות שהיא מוסיפה לשירותיה לקצרי מועד, ולכאלו שייעלמו בתוך פרק זמן נתון.

הלייב סטרימינג באינסטגרם תאפשר לשדר וידיאו לעוקבים בזמן אמת, אבל לא יהיו להזרמה שידורים חוזרים ולכן לא ניתן יהיה לצפות בשידור שוב או בדיעבד. מצד שני, המשתמשים יוכלו לגלוש במאגר אלגוריתמי של מיטב הסרטונים החיים שמתקיימים בזמן איקס באפליקציה, ולבחור לצפות גם בשידורים מסקרנים מביניהם.

אם משתמשים לא מעוניינים בשיתוף פוסטים מכוסי טקסט ושרבוטים לכל העוקבים שלהם, ניתן יהיה לשלוח אותם כהודעה ישירה (Direct) למספר מועט מהחברים הנבחרים, אלא שהם יוכלו לצפות בקטע רק פעמיים לפני שהוא ייעלם.

אינסטגרם – מתאימה עצמה לכל הרגעים של המשתמשים

בחודש שעבר זוהתה אינסטגרם כבודקת שידורים חיים ברוסיה על ידי T Journal, ובשבוע שעבר נכתב באתר The Verge שבכוונת החברה לספק בקרוב מוצר Live.

"שינינו כיוון", אומר מנהל מוצר ראשי באינסטגרם, קווין וייל. "אינסטגרם צריכה להיות כל הרגעים שלך, לא רק על אלו המודגשים".

לנוכח התוכן קצר המועד של השידורים החיים וההודעות, מקווה החברה שמשתמשים יהיו פחות מודאגים לגבי איך הם נראים או אם הם הצליחו לייצר משהו מגניב במיוחד. התכונות הללו אמורות להשפיע על האיזון של משתמשי אינסטגרם כך שגם משתמשים שאינם אנשי ציבור וסלבריטאי מדיה חברתית מלוטשים, יחושו יותר בנוח עם פרסומיהם ביישום.

מנהלת המוצר באינסטגרם, שילפה סרקר, אמרה ל-TechCrunch שהחברה "התעניינה בכך שאנשים יעלו לשידורים חיים כדי לבלות עם חברים", פעולה שהופכת לפופולרית בצ'אטים קבוצתיים באפליקציית Houseparty.

כך עולים לשידור חי

בכדי לעלות לשידור חי יש לעבור ממצלמת ה-Stories. אינסטגרם תבחר כמה חברים קרובים של המשתמש, שהביעו עניין בווידיאו חי, ותזמן אותם בהודעות לבוא לראות את השידור, כמו כן יוצג תג "בשידור חי" בבועת ה-Stories של המשתמש, שמופיעה בחלק העליון של הפידים של העוקבים אחריו.

במהלך השידור יוכלו הצופים להגיב או להקיש שוב ושוב בכדי להוסיף לבבות, בדיוק כמו בפריסקופ, אלא שבגרסת האינסטגרם הפנים שלהם יופיעו על הלבבות.

המשדרים יכולים להוסיף הערות גם הם, ולהצמיד תגובה שלהם או של הצופים אל החלק העליון של המסך. לקבלת חוויה יותר שלווה, הסטרימרים יכולים להסתיר את ההערות או את כל הכפתורים, ואף לחסום או לדווח אם מישהו הטריד אותם.

הודעות פרטיות קצרות מועד שייעלמו אחרי צפייה שנייה

ל-Direct יש כבר כיום 300 מיליון משתמשים מדי חודש, אבל זה במתכונת ההודעות הפרמננטיות. המוצר הקיים מאפשר למשתמשים לשלוח הודעות טקסט, תמונות וקטעי וידיאו, וכן פוסטים מאינסטגרם לחברים בכדי לדסקס עליהם. אבל עם ה-Stories יתאפשר למשתמשים מעכשיו לתקשר באופן ויזואלי עם התוכן של ההודעות בנות החלוף.

מעכשיו, כאשר משתמש ירצה לשתף תמונה או וידיאו ב-Stories, הוא יוכל גם לבחור רק מספר חברים או קבוצות ולשלוח את הקטע אליהם בלבד. כאמור, הנמענים יוכלו לצפות בהודעות פעמיים בלבד לפני שאלו ייעלמו.

שתי התכונות החדשות והמשמעותיות יחלו להיפרס ב-Stories של אינסטגרם במכשירים מבוססי iOS ואנדרואיד בשבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים