Airbnb משיקה שירות חדש: Trips

החברה פוסעת צעד קדימה ומאפשרת לאנשים בכל רחבי הגלובוס להציע אלה באלה, בתשלום, אפשרות להיכרות מעמיקה יותר עם המקום שבו הם מבלים - חיי החברה, ההיסטוריה, התרבות ויתר הסממנים שהופכים אותו למה שהוא

Airbnb

Airbnb – אתר המאפשר לאנשים פרטיים להשכיר לתיירים חדרים פנויים בביתם, או אפילו את הבית כולו – היא אחת מחברות הסטארט-אפ המבריקות של עמק הסיליקון.

את הרעיון הנהדר, שהתחיל באמת במזרן מתנפח שעליו הלין בריאן צ'סקי, אחד ממייסדי החברה ומנכ"לה, אורחים מזדמנים בדירתו, הצליחו מקימי החברה למנף באופן מרשים ביותר, וכיום מתגאה Airbnb ביותר משלושה מיליון מקומות ברחבי העולם המוצעים דרכה.

השלב הבא הוא לשלוח את היד גם אל מחוז אחר שטומן בחובו סיכויי הצלחה גבוהים – לאפשר לתיירים להרגיש כמו התושבים המקומיים בכל מקום שאליו הם מגיעים.

מחיים מקומות דרך האנשים שגרים בהם

החברה הודיעה בסוף השבוע על שירות Trips החדש שלה, שיאפשר לאנשים מקומיים להציע לתיירים את הידע והניסיון שלהם, או אפילו רק את האקשן של החיים החברתיים שלהם – תמורת תשלום.

לדוגמה – כל תייר שמבקר בתל-אביב יכול להגיע באופן עצמאי לאתר שבו נרצח יצחק רבין ז"ל, אבל באמצעות השירות של Airbnb יוכל אותו תייר להגיע למקום בלוויית אדם שנוכח בכיכר בהפגנה שבליל הרצח, לשמוע חוויות אמיתיות מהמאורע המצמרר, לקבל הסברים על הגרפיטי שבמקום, ואפילו ללכת רגלית במסלול אל בית החולים, שם הוכרז מותו של רבין.

"כל הרעיון הוא שאתה יכול לטבול בקהילות המקומיות", אמר צ'סקי ל-BBC. "אנחנו מחיים מקומות דרך האנשים שגרים בהם".

בקרת איכות קפדנית במיוחד

השירות יעלה כסף. צ'סקי מסביר שבשל כך לא ניתן יהיה להציע רק חלטורות כמו למשל בירות בשקיעה בפאב הבריזה, אלא שהכוונה היא שהספקים יציעו תכנים ושירות אמיתיים ורציניים. Airbnb החליטה לנקוט בגישה קפדנית על מנת להבטיח כי החוויות של עושי העסקה יהיו איכותיות ולא נוראיות או מסוכנות (אלא אם כן זה מה שהלקוח מחפש).

"אנו בודקים את אישורי המארחים ומוודאים שהם יעשו מספר טסטים לחוויה, כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שאנשים ייהנו מהם. זוהי רמה גבוהה יותר של בטיחות האיכות מאשר בעבר", מבטיח צ'סקי.

התהליך כולל סיוע למארחים לעצב כרזות מקצועיות בסגנון סרטים ישנים בכדי לפרסם את ניסיונם, וסיוע בהכנת סרטוני טריילר קצרים ומגניבים שבהם יחלוק מציע השירות מידע נוסף עם המתעניינים.

דחיפה קטנה מהחברה ביציאה לדרך

הסיוע בהכנת הפרזנטציות של השירות הזה הוא ללא ספק יקר יותר וצורך זמן רב יותר מאשר לאפשר למארחים לעשות זאת לגמרי לבד. אבל, מדובר בטקטיקה שהשתלמה בימיה הראשונים של Airbnb, כאשר החברה השקיעה וסייעה למציעי הדירות לצלם תמונות טובות יותר של חדריהם, החלטה שהוכיחה את עצמה בדמות נסיקה בהזמנות דרך האתר.

צ'סקי סיפר שהחברה שוקדת כבר מזה יותר מארבע שנים על הרעיון של Trips. כעת, במועד ההשקה, ישנם כבר 500 חוויות שהשירות מציע והן מתפרשות על פני 12 ערים: לונדון, מיאמי, ניירובי, הוואנה, פירנצה, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, טוקיו, דטרויט וסיאול, פריז וקייפטאון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים