ComScore: ההכנסות מקניות ברשת בעונת החגים בארה"ב צפויות לעלות השנה ב-3%

ההכנסות מקניות אלה הגיעו עד ליום א' ל-10.57 מיליארד דולרים ● רק ב-"יום שישי השחור", שחל בסוף השבוע האחרון, נרשמו הכנסות של 595 מיליון דולרים - עלייה של 11% לעומת 2008 ● אפל חוותה ב-"יום שישי השחור" השנה את הגידול הרב ביותר בהכנסות - 39%

עליבאבא מתרחבת בתחום הסחר האלקטרוני בדרום-מזרח אסיה

ComScore דיווחה ביום א' האחרון, כי ההכנסות מקניות ברשת צפויות לעלות בעונת החגים הנוכחית בארצות הברית ב-3%, והגיעו עד לאותו היום ל-10.57 מיליארד דולרים. ב-"יום שישי השחור" – אחד מימי המסחר העמוסים ביותר בארצות הברית בכל השנה, שחל בסוף השבוע האחרון – נרשמו קניות אונליין בסך 595 מיליון דולרים. מדובר בעלייה של 11% לעומת "יום שישי השחור" בשנה שעברה.

אתרי אפל (Apple) ברחבי העולם היו אלה שחוו ב-"יום שישי השחור" השנה את הגידול הכי רב – 39%. למקום השני הגיעה אמזון (Amazon), עם גידול של 28% במכירות. במקום השלישי נמצאים האתרים של בסט-ביי (Best Buy) עם עלייה של 24%, וול-מארט (Walmart) רשמה גידול של 22%, שהביא אותה למקום הרביעי, והאתר של תאגיד טארגט (Target Corporation) הגיע חמישי, עם עלייה של 2%.

לדברי ג'יאן פולגוני, יו"ר ComScore, "'יום שישי השחור' הולך ועולה בעולם הקניות אונליין. הנתונים לגבי הקניות ברשת ביום זה השנה הם במקום השני אי פעם. סייע לכך השימוש של חברות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק (Facebook) או טוויטר (Twitter). מדובר בהתחלה טובה מאוד לעונת הקניות ברשת".

מ-ComScore נמסר, כי במשך השנים, גדלה השפעתן של הקניות אונליין בעונת החגים בארצות הברית על אלה שלא מתבצעות ברשת. לקוחות עושים סקרי שוק באינטרנט, ואתרים שונים מציעים מבצעים לקראת "יום שישי השחור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים