מיקרוסופט אישרה: הגרסה הבאה של אופיס תופיע ביוני 2010

אופיס 2010, הגרסה הבאה של חבילת היישומים תכלול מהדורה מקוונת, ומשתמשים פרטיים יוכלו להתקין אותה בחינם מפורטל חלונות לייב ● היא תכלול את התוכנות וורד, אקסל, פאואר-פוינט ו- OneNote ● מיקרוסופט אישרה בכך את השמועות שנפוצו באינטרנט ושעל פיהן תופיע הגרסה הבאה של אופיס באמצע השנה הבאה

מיקרוסופט (Microsoft) אישרה אתמול (ג') שהגרסה הבאה של חבילת אופיס (Office) תופיע ביוני 2010. זאת, לאחר שברשת נפוצו מספר שמועות שעל פיהן תופיע הגרסה הבאה של חבילת היישומים באמצע השנה הבאה.

חבילת אופיס 2010 תכלול, לראשונה, מהדורה מקוונת. זו תנסה לתת מענה למגוון ההולך וגדל של חבילות יישומים שמוצעות באינטרנט בחינם, או במחיר נמוך, דוגמת התוכנות של גוגל (Google) או Lotus Symphony של יבמ (IBM). חידושים נוספים בגרסה החדשה של אופיס יכללו כלים חדשים לעריכת וידיאו ולעיבוד תמונה מתוך מסמכי אופיס וכלי שיתוף שיאפשרו למשתמשים מרובים לערוך במקביל מסמכים באינטרנט.

שמה של המהדורה המקוונת יהיה אופיס ווב (Office Web). היא תכלול את התוכנות וורד (Word), אקסל (Excel), פאואר-פוינט (PowerPoint) ואת לוח ההודעות OneNote. היישומים המקוונים יוצעו בפורטל חלונות לייב (Windows Live) של מיקרוסופט ויפעלו בדפדפן. עם זאת, הם לא יכללו את כל התכונות של היישומים המקומיים שמוצעים בתשלום.

מיקרוסופט תציע אותה בחינם לצרכנים פרטיים. גם עסקים שירכשו מספר גדול של רישיונות אופיס יוכלו ליהנות ממנה ללא תוספת מחיר, ומיקרוסופט אף תאפשר להם לארח את יישומי אופיס ווב בשרתים שלהם, על מנת ליהנות משליטה טובה יותר על המוצר. זאת בניגוד לגוגל, שמציעה את היישומים המקוונים רק משרתיה שלה – דבר שמעמיד את מנהלי המיחשוב בפני סוגיות לא פשוטות של פרטיות ואבטחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים