טראקר חדש של Pokémon GO נכנס לפעולה

רגע, אל תתלהבו עדיין ● בינתיים הטראקר, שהמעריצים הצעירים כבר כמעט התייאשו מלחכות לו, נכנס לפעולה רק בחלקים מאוד מסוימים של ארצות הברית - כפיילוט ● החברה מבטיחה לעקוב אחרי המשובים ולהמשיך בהפצת התכונה, אם אלו יהיו חיוביים

עורר היסטריה. המשחק Pokémon GO.

לפני שלושה חודשים הכריזה ניאנטיק (Niantic Labs) על תכונת "טראקר קרוב" (nearby tracker) שתתווסף למשחק המציאות הרבודה שלה – שבאותם ימים היה להיט היסטרי לחלוטין. בינתיים הרוחות סביב המשחק נרגעו, אולי גם בגלל הצפייה הארוכה להוספת התכונה, וההיסטריה הפכה להיסטוריה. ובכל זאת, כעת מוציאה סוף סוף החברה את התכונה החדשה בכמה חלקים של ארצות הברית.

את הבשורה פרסמה ניאנטיק ב-5 בנובמבר בחשבון הפייסבוק (Facebook) שלה בהודעה שאמרה כי "החל מהיום נרחיב את היכולת בעבור מאמנים (Trainers) בחלקים של אריזונה, באזור סיאטל במדינת וושינגטון ובשאר שטח מפרץ סן פרנסיסקו, בכדי לבדוק גרסה זו של התכונה".

בהודעה הובטח גם ש"אנו נמשיך לבחון את המשוב של הקהילה, לבצע שינויים במידת הצורך, ולהפוך את התכונה הזו לזמינה ביותר אזורים".

מטבע הדברים, ועל אף הזמן שחלף, הבשורה גרמה למהומה בקרב אוהדי המשחק אשר דבקים בו עדיין, שציפו לעדכון חליפי מאז יולי, כשהטראקר הקודם עם סמלי הפסיעות הוסר מיד לאחר שהוכנס לפעולה.

עקב המחסור הארוך בטראקר אפקטיבי פותחו שירותי מיפוי של צד שלישי על ידי שחקנים בעלי יוזמה, אבל ניאנטיק סגרה את ה-API שלה במהירות ובצורה יעילה, ולא אפשרה ל-tweaks הלא-רשמיים האלה להגיע לשחקנים.

אבל מה זה בעצם טראקר?

הטראקר הוא כלי חשוב שמסייע לשחקנים לקבוע באיזה מסלול ללכת כדי לצוד פוקימונים. הטראקר הקיים במשחק כיום, כך מסתבר, לא מאתר את המיקום המדויק של הפוקימונים אם הם נמצאים במרחק כמה מטרים מהגל הירוק המהבהב, כך שחלק מהזמן השחקנים נאלצים לחפש פוקימונים "על עיוור" וללא מפה שתעמוד לעזרתם במשימה. השחקנים שכבר ניסו את תכונת הטראקר החדשה דיווחו כי גילו שינויים בממשק המפתח והתייעלות נוחה בחיפוש ולכידת הפוקימונים.

השטחים המאוד-מוגבלים שבהם פועלת כבר התכונה, מדגישים שניאנטיק נמצאת עדיין בתהליך של שיפור לתכונת הטראקר הזו, שאותה בחנה כבר במשך חודשים בסן פרנסיסקו.

מדובר על התנהלות סופר-איטית בעולם מהיר כברק, שתרמה גם היא, ככל הנראה, להאטה הדרמטית בפופולריות המשחק. על אף זאת, לאוהדים המכורים של Pokémon GO כנראה לא אכפת כבר כמה זמן זה ארך, והם פשוט מחזיקים את אצבעותיהם בתקווה שההשקה תצליח ותביא אל הניידים שלהם את העדכון של הטראקר החדש בקרוב.

עורר שחקנים בחזרה לחיים

הטראקר, למרות שהופץ בינתיים באזורים מאוד מוגבלים, כבר עורר בחזרה לחיים כמה שחקנים, שכנראה נטשו את המשחק בחודשים האחרונים. הסיבה לכך היא כי הוא הוכרז בצמוד לאירוע Pokémon GO של הלואין שאליו התווספו מני בונוסים שווים.

בעבור השחקנים החוזרים והאופטימיים הללו, כנראה שמשמעות החידושים היא שעדכוני המשחק חזרו לחיים ויש סיבה למסיבה. על אף שהמומנטום המשמעותי של המשחק כבר שייך לעבר, נקווה לפחות שהפעם ניאנטיק והפוקימונים שלה לא יאכזבו את השחקנים שנשארו נאמנים לאומנות הלכידה ויאפשרו להם ליהנות ממשחק מתפתח וממציאות רבודה בשיאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים