כחול-לבן כפול: איירון סורס רוכשת את וורנטיר תמורת 20 מיליון שקלים

וורנטיר נוסדה בשנת 2014, על ידי אבישי פריז ובני הולצר ● האפליקציה שהנרכשת פיתחה מאפשרת לצרכנים שלא לשמור את תעודות האחריות מנייר של המכשירים שבביתם

איירון סורס ו-וורנטיר

איירון סורס (IronSource) הישראלית רוכשת את וורנטייר (Warranteer) הישראלית אף היא. סכום הרכישה לא נמסר אך גורמים בשוק העריכו אותו בכ-20 מיליון שקלים.

וורנטיר נוסדה בשנת 2014, על ידי אבישי פריז ובני הולצר. האפליקציה שהנרכשת פיתחה מאפשרת לצרכנים שלא לשמור את תעודות האחריות מנייר של המכשירים שבביתם.

האפליקציה מספקת יכולת לנהל רישום ומעקב אחר תעודות אחריות של מוצרים שונים שברשותם. הדבר נעשה בצורה פשוטה ודיגיטלית, כולל תזכורות וחיבור לנותן השירות. בנוסף, האפליקציה מאפשרת ניווט לנקודות השירות, פתיחת קריאת שירות ואפשרות להזמין טכנאי, לצד היכולת ליצור קשר עם היבואן במקרה של תקלה.

למקסם את ההכנסות

איירון סורס הוקמה ב-2010. היא מעסיקה יותר מ-800 עובדים והמנכ"ל שלה הוא תומר בן זאב. החברה התמזגה בספטמבר 2015 עם סופרסוניק (Supersonic) הישראלית אף היא, כאשר שווי החברה הממוזגת הוערך אז ב-1.3 מיליארד דולר.

רכישת סופרסוניק הוערכה בכ-150 מיליון דולר. חלקה של סופרסוניק בשווי זה היה פחות מ-10%. יצוין כי שלושה רבעים ממניותיה של סופרסוניק היו בידיה של איירון סורס עוד בטרם המיזוג. סופרסוניק היא חברת פרסום סלולרי של וידיאו ובאנרים. איירון סורס עוסקת בהפצה והתקנה של תוכנות, בעולם תחנות הקצה הנייחות ובעולם המובייל.

איירון סורס ביצעה כמה רכישות של חברות ישראליות. האחרונה שבהם, בטרם זו הנוכחית, הייתה ביוני 2016, של סטרים רייל (StreamRail), תמורת סכום הנע בין מיליוני דולרים בודדים ל-20 מיליון.

הנרכשת פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לגופי תוכן ופרסום לייצר הכנסות מתוכן וידיאו. בין היתר, ניתן לשדר באמצעות הנגן שלה וידיאו בשידור חי, לנגן וידיאו אוטומטית באתרים סלולריים, לנתח מידע על הצופים בזמן אמת ולבצע אופטימיזציה, על מנת למקסם את ההכנסות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים