SRL הטמיעה מערכת לניהול הזמנות המבוססת על AgilePoint בסלקום; ההיקף: מאות אלפי שקלים
המערכת נועדה לספק מענה לכלל תהליכי העבודה הנדרשים במערכת מפעיל פנים ארצי, לרבות קישור למערכות ליבה עורפיות ● באמצעות המערכת ניתן לנהל ולעקוב אחר תהליכי עבודה, כמו גם לבקר לנתח, ולשפר את התהליכים ● דורון פלח, מנמ"ר סלקום: "המערכת מייעלת את ניהול התהליכים הארגוניים ותהליכי הפיתוח"
קבוצת SRL יישמה מערכת מונחית תהליכים ורגולציה מבוססת AgilePoint BPMS בסלקום. הפתרון נועד לספק מענה לכלל תהליכי העבודה הנדרשים במערכת מפעיל פנים ארצי (מפ"א), לרבות קישור למערכות ליבה עורפיות. באמצעות המערכת ניתן לנהל ולעקוב אחר תהליכי עבודה, כמו גם לבקר לנתח, ולשפר את התהליכים. כמו כן, המערכת מאופיינת ברמת פתיחות וגמישות המאפשרת הכנסת שיפורים ושינויים נדרשים בפרק זמן קצר. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום אך מקורות בענף מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.
דורון פלח, מנמ"ר סלקום, אמר, כי "אנו שמחים להרחיב את יישום מערכת AgilePoint גם באספקטים ארגוניים נוספים בסלקום וכך לאפשר מעקב אחר כל הגורמים המעורבים, זיהוי עיכובים ומתן מענה ניהולי מהיר המבוסס על החלטות מושכלות ואיכותיות יותר. המערכת – שאינה מחייבת עבודה והדרכה מול משתמש הקצה ומותאמת בצורה מלאה לעבודה עם מערכות ה-IT הקיימות – מייעלת את ניהול התהליכים הארגוניים ותהליכי הפיתוח".
לדבריו, "מימוש מערכת מפ"א באמצעות AgilePoint BPMS הייתה הבחירה הטבעית לארגון דינאמי ומכוון תהליכים כמו סלקום. מדובר בחלופה איכותית המותאמת בדיוק רב לצרכים שלנו באופן אשר איפשר לבטא ולגלם את התובנות העסקיות והתפעוליות תוך שמירה על רמת עלויות תפעול בהתאם ליעד שהצבנו".
תגובות
(0)