טקמר תספק לזרוע היבשה בצבא מערכות קשר בהיקף של כ-40 מיליון שקלים

משרד הביטחון מזרים עשרות מיליוני שקלים לרכש טכנולוגיות ממפעל החברה בדרום: מערכות הקשר ייוצרו במפעל חדש שנחנך בשדרות ומרבית עובדיו הם תושבי המקום ● החברה תטמיע בצה"ל מאות מערכות מבוססות טכנולוגיית שמע דיגיטלית

אליעזר (איקו) חסון, הסגן הבכיר לרכש מודיעין ותקשוב במשרד הביטחון

טקמר מקבוצת מר תספק מאות מערכות קשר פנים עבור זרוע היבשה בצה"ל. היקף הפרויקט עומד על כ-40 מיליון שקלים למשך חמש שנים.

מערכות הקשר ייוצרו במפעל חדש שנחנך בשדרות ומרבית עובדיו הם תושבי המקום. במסגרת הפרויקט, החברה תפתח, תייצר, תספק ותטמיע בצה"ל מאות מערכות קשר מבוססות טכנולוגיית RoIP-VoIP – טכנולוגיית שמע דיגיטלית.

מערכות אלו יחליפו מערכות ישנות, אנלוגיות, בנות עשרות שנים. מערכות קשר הפנים החדשות יאפשרו יישומים מתקדמים וחדשניים, בהם: חיבור מספר רב של מכשירי רדיו ושיתופם בין מספר משתמשים גבוה, תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה.

טקמר תייצר את מערכות הקשר בקו ייצור חדש אותו חנכה באזור התעשייה של העיר שדרות, ובו מועסקים עובדי ייצור ופיתוח שמרביתם גויסו מהעיר וסביבתה. חברת האם, מר, תעביר פעילויות נוספות לשדרות, תוך גיוסם של עובדים נוספים.

לדברי אליעזר (איקו) חסון, סגן בכיר לראש מנה"ר לרכש מודיעין ותקשוב, משרד הביטחון, "מינהל הרכש במשרד הביטחון נותן בכל שנה דגש מיוחד לחיזוק התעשיות הביטחוניות בפריפריה. בשנת 2015 המשרד רכש בסכום של 226 מיליון שקלים ממפעלים בעיר שדרות. אנו מברכים על החלטתה של קבוצת מר להעביר את ייצור מערכות הקשר לקו ייצור חדש בשדרות, מהלך שיחזק עוד יותר את חוסנה הכלכלי של העיר".

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר

קבוצת מר עוסקת במתן פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין, והסייבר. טקמר מספקת זה כמה שנים מערכות קשר מבוססות RoIP-VoIP, אשר מותקנות במגוון יישומים בחיל הים הישראלי, וכן, מספקת מזה שנים רבות את מערכות קשר-הפנים לטנקי מרכבה סימן 4.

מערכות קשר-הפנים החדשות מאפשרות חיבור מספר רב של מכשירי רדיו ושיתופם בין מספר משתמשים גבוה. המערכות מאפשרות יישומים מתקדמים וחדשניים לפי אפיון של זרוע היבשה, תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה.

לדברי ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, "טקמר סיפקה למשרד הביטחון ולצה"ל את מערכות תקשורת הפנים לטנקים מזה שנים. הזכייה במכרז זה תאפשר לנו לספק גם בשנים הבאות פתרונות בתחום זה, בטכנולוגיה עדכנית ביותר. כחלק מההכנות למכרז קלטנו עובדים נוספים והקמנו תשתית באזור עדיפות לאומית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים