פיתוח ישראלי: גוגל משיקה כלי שמאפשר לתקשר עם מפרסמים

הכלי, שפוחתח במרכז של לייב פרסון ברעננה, יוטמע בתוצאות החיפוש של ענקית הרשת ● הקישור יבוצע באמצעות לינק, שיאפשר ללקוחות לשלוח למפרסמים הודעת SMS

SMS מהלקוח למפרסם - באמצעות הכלי החדש של גוגל ולייב פרסון. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

גוגל (Google) ולייב פרסון (Live Person) השיקו כלי חדש, שיוטמע בתוצאות החיפוש של ענקית הרשת ויאפשר ללקוחות ליצור קשר ישירות עם המפרסם. הכלי פותח במרכז הפיתוח של לייב פרסון ברעננה, בו מועסקים כמעט מחצית מעובדי החברה.

הקישור יבוצע באמצעות לינק שדרכו יוכל הלקוח שירצה בכך לשלוח SMS למפרסם.

יצוין כי גוגל עובדת על ההרחבה הזו לתצוגת המודעות בתוצאות החיפוש, אותה היא מכנה "לחיצה לשליחת הודעה (Click to Message)", כבר מספר חודשים, ולדבריה, כעת מוכן הכלי להטמעה מלאה. זו תתרחש במהלך השבועות הקרובים, באופן מתגלגל.

בנוסף, הקישור הזה יופיע רק במקומות רלבנטיים, כלומר – רק במכשירים שתומכים בשליחה ובקבלה של הודעות SMS, מה שאומר שאם בעלי עסקים יהיו חפצים בשירות, הם יצטרכו לדאוג לקיומם של מכשירים שמסוגלים להשתמש במסרונים.

ההגדרה של הקישור תבוצע באמצעות תווית חדשה שתופיע בדף הפרסום ב-AdWords. שם גם ניתן יהיה להגדיר את הודעת ברירת המחדל שתופיע בעת שהלקוחות ילחצו על הקישור, אם כי המשתמשים יוכלו למחוק אותה ולכתוב הודעה משל עצמם.

למרות השימוש הניכר באפליקציות שיחה מיידית, כשלפייסבוק מסנג'ר (Facebook Messenger), לדוגמה, יש יותר ממיליארד משתמשים, יותר מ-95% ממשתמשי המכשירים הסלולריים עדיין שולחים סמסים כמעט מדי יום – ואת זה גוגל רוצה לנצל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים